Bimer Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Har ett problem med varsel lysa. Visst jeg slår de på så får jeg ikke slått de av igjen. Står å blinker hele tiden. Nå har jeg teipet over noen kontaktpunkter på releét så bare blinklysene virker. Noen som har vært borti dette? Er det rele´et, bryteren eller noe annet mye dyrere kanskje? Har bmw 525i, 1991 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 sjekk bryteren. hadde samme prob en gang, var bryteren som hadde hengt seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 Så på relet nå, den pinnen som det står C2 på ser ut til å være knekt. Eller skal den være borte?? Rart at den bare kan knekke uten videre også. Det står igjen en liten stuss bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 høres ut som du har lokalisert problemet ditt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå