Tommy Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Noen som har handlet her? å vet hvor lang leveringstid de har. Bestilte et pedalsett for snart 14 dager siden, men har enda ikke fått noe i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Det er vel større sjanse for å få et godt svar på hvor det blir av pedalene om du sender mail eller ringer til de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har sendt mail, men var bare litt nyskjerrig på om noen hadde noen erfaringer med dem. Pedalene dukker nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Har bare handlet der en gang, men det gikk helt fint. Tok en liten uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 Nå har jeg send mail flere ganger, men ingen svar, begynner å bli litt kjedelig dette her. Det er ikke opplyst noen tlf nr. på sidene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 "20©02 Toyshop : Support publisert og endret av Svein Håvard Norheim (howard@toyshop.no) " Der du sendte mail? Prøv å søk opp tlf nummeret til fyren da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Har sendt mail, til både den og en annen adresse, men ingen svar Søkte på navnet, men det kommer bare opp et privatnummer, som også er registrert på en kvinne i halden. Liker ikke å plage folk hjemme, med ting som er jobbrelaterte. Søkte på toyshop, men de hadde ingen tlf. nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 whois på nettsiden Organization Name..........: Halden Salg og Utleie ANS Organization Number........: 971085002 Post Address...............: Lervn 10 Postal Code................: N-1788 Postal Area................: BERG Country....................: Norway Phone Number...............: +47 66 19 71 70 Fax Number.................: Email Address..............: sveihaan@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Har sendt mail, til både den og en annen adresse, men ingen svar Søkte på navnet, men det kommer bare opp et privatnummer, som også er registrert på en kvinne i halden. Liker ikke å plage folk hjemme, med ting som er jobbrelaterte. Søkte på toyshop, men de hadde ingen tlf. nr. Tror Toyshop-greiene drives hjemmefra av en kar, så ring i vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Gidder ikke bruke mere tid på dette nå, men det er jo irriterendes hvis det dumper et pedalsett ned i posten om noen måneder. (kan være jeg handler et annet sted) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Hvis du ikke har betalt ville jeg bare sendt en mail og sagt at du avbestiller det. Det er ikke ditt problem at de ikke svarer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Og alt som er bestilt på postordre/webshop har du full returrett på, men det koster deg returporto da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Da har jeg fått pakken fra Toyshop.no Ringte han på mobilnummer, å han forklarte at de hadde bygget om og i den anledning, så hadde ordren min kommet bort Men etter at jeg snakket med han så gikk det bare 3 dager så hadde jeg pakken i posten, og som plaster på såret, så la han med litt ekstra snacks, å da jeg åpnet pakken, så hadde han lagt med varer for en veil. pris av 500+ kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Bra at han gjorde opp for seg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja, han virket som en hyggelig kar, når jeg snakket med han på telefonen, å etter denne forklaringen, så kan jeg nok anbefale andre også å handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå