DaggEn Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har en 92' 325i som etter over en halvtimes kjøring begynner å pipe konstant fra rattet. Det er en lys ganske irriterende pipelyd. Det høres ut som den kommer fra rattstammen eller rundt om der et sted. Noen som har vært ute for noe sånt før eller som har peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Prøv å spray silicon spray på et tørke papir eller en ulltråd å prøve å smøre mellom rattet og rattstammedekselet... hadde en `knikelyd ` på min og den forsvant når jeg fikk silicon spray mellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 har du mye rusthull på bilen kan det kanskje være en mus på villspor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezpo Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Sjekk sleperingene til hornet. De knirker av og til på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 Det piper ikke bare når jeg svinger. det piper etter jeg har kjørt en lang strekning med mye svinger. når det først begynner å pipe piper det når jeg kjører rett fram også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Med meg piper det bare når jeg svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 hehe, har samme musa i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå