Lien Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Uff og uff.. Ene problemet etter det andre med bilen nå. Har en e36 318 som akkurat har vært på eu-kontroll og 4 2'er feil gjorde at dette kan bli litt dyrt.. I tillegg til dette funker ikke instrumentene lenger.. Her er historien: Her om dagen når det hadde vært kaldt, funka plutselig ikke instrumentene, grunnen var at "code" lyste på den digitale turtelleren under instrument skivene. Jeg tenkte som så at det må jo bare være å ta av + polen på batteriet i et par sekunder slik at jeg restarta hele systemet, og rett som jeg hadde funka det nå bra. I går skulle jeg på ny ut i kaldvær (-10) og nå igjen funka ikke instrumentene. Forskjellen nå var at det lyste "PPPPPPP" i stedet. Jeg gjorde som sist, restarte systemet men nå lyste det igjen "code". Jeg har prøvd opptil flere ganger, men ordet "code" har visst lyst til å være der, og insturmentene mine funker heller ikke.. Kan dette være en slags "innbrudds greie" ? Må få fiksa dette fort, siden det er veldig lite praktisk å kjøre med! og vil HELST ikke sende den på rep. Noen som har opplevd lignende elelr har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 kjøp en steingammale bil uten all den elektronikk dritten!! Nei, du har vell instruksjonsbok? les der,eller ring til gs eller andre med kunnskap om feilkoder å slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 jeg ringte merkeverkstedet og de sa at hele instrumentpanelet mitt hadde låst seg, og at jeg da må kjøpe nytt instrumentpanel. Syntes dette hørtes noe rart ut jeg da, men hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå