Kjell Rune Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 noen som har og kan sende meg eller vet om en side jeg kan laste ned ett programm for og redigere og lagre vido filmer på pc´n fra dv kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 På www.dvdrhelp.com finner du alt du trenger til redigering og laging av DVD/DivX filmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvis du har Windows XP så ligger MovieMaker allerede klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvis du har Windows XP så ligger MovieMaker allerede klar. har lastet ned nyeste oppdateringer av d nå. funker d greit for en som ikke er så erfaren og skal bare ha litt bil svining inn på pcn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 MovieMaker er veldig enkelt å bruke, bare start det opp og lek. Mulighetene er begrenset til enkle overskrifter etc men enklere får du det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 nå har jeg redigert og laget en liten filmsnut av m3´n. hvordan skal jeg få denne ut på bmwguiden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 "Trykk på Let for å lokalisere et bilde som skal lastes opp. Støttede filtyper: jpg, jpeg, gif, png, avi, mpg, mpeg, wmv, mov, swf, mp4 Tips: Last opp en ZIP-fil med bilder og filmer!" Står det... Så det skal vel gå ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 okei. måvel fikse meg ett galleri jeg da. hakke gjordt d enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Det må du jo! Har jo litt å vise fram oxo du (hadde?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Det er begrensa til veldig små klipp. Hvor stor er den, Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 120mb er vel litt stor den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Hvordan går det med bebisene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 jo d går bra med de. i dag fikk faktisk patrick og komme av respiratoern så nå puster begge på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Bra med litt framgang.. Min begyner å bli stor nå... Legger på seg ca 250g i uka.... Bare driting og spising enda, men det blir vel fart etter en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 120mb er vel litt stor den da. En smule... Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå