KennyZM Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg ser meg om etter en e34 520.. men har ikke mer enn ca 40.000 å bruke på den... hva får jeg da? Jeg mener, finner jeg en bil som har få eller mange feil? Er de driftssikre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg en e34 90mod. Denne hadde skinn, el ruter, soltak, og mye som hadde blitt skiftet. Veldig pen å se på. Meget god bil å kjøre. Skal du ha en bil som ikke drar skinnet av pølsa, men klarer å holde deg til norske fartsgrenser er det en meget bra bil. Til 40000 vil jeg tro du får en bra 520. Jeg betalte selv 29000 for min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Tror også du får en bra 520i for 40k. Ihvertfall om du vurderer biler med M20-motoren. Med M50 ligger de litt høyere i pris. Kjøper du en til 30k og setter av de siste 10k til rep fremover, så har du nok en bra bil etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Slenger du på 5k, får du en bil jeg nesten ser på som køddeannonse for den virker for bra til den prisen... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=664572 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 "NB! Ikke bil på bilde, men lik." Akkurat det der er så Hva med å ta bilde av det en selger og ikke naboens bil... Når du da kommer å skal se på bilen er den rosa dandert med rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=667820 her er riktig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Huff, den har det brune interiøret, men uansett.. det er nok mye bil for penga det der, ihvertfall om kmstand stemmer. Det er mange luringer på Nærbø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Så bra ut den! Er jo sikkert et bra kjøp hvis km-standen stemmer..Ville sjekka litt tidligere eiere å sånn først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 E34 er en veldig bra bil. Virker som den har litt svak forstilling, for jeg har hørt om mange som har hatt problemer med det, inkludert meg. Kilometer stand tror jeg ikke har så mye å si, min har gått 285,000km og motoren er kjempe bra, untatt at den bruker litt olje, men ikke så mye som min gamle E30 320i som hadde gått 230,000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 jeg har selv en e34 og er knallfornøyd. Riktig nok en med m20 mototor 12 ventiler 525. Jeg ga 55 for min for et år siden. 220000km. Men den var automat og rustfri, cruise og strøkent interiør med armstøtter osv. Jeg har måttet ut med 15000 lapper etter det for å få den tipp topp. Blei litt lurt føler jeg. Den hadde komplett servicehefte, men jeg måtte bytte bremseklosser, traversforinger dempere bak og kamaksling. Men nå er den en drøm og kjøre. Har sett at de har gått ned en del i pris siden i fjor, i alle fall om du kjøper manuell gir. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg ga over 100 000 for min E34 for 2 mnd siden.. Jeg smiler likevell Det er jo en fryd å sette seg inn i skinnstolen å kjøre en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg solgte nettopp min 94" 520 for 55 000kr. Den var i toppstand ifølge naf. Tror nok du skal finnet et bra eksemplar for 40 000,- men litt eldre enn den jeg solgte. Men for all del i hastekjøp. Det finnes mange skikkelige vrak tilsalgs der ute også. Ta deg god tid. Det vil du ikkje angre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå