Gå til innhold

e34 520.. Bra bil?

KennyZM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en e34 90mod. Denne hadde skinn, el ruter, soltak, og mye som hadde blitt skiftet. Veldig pen å se på. Meget god bil å kjøre. Skal du ha en bil som ikke drar skinnet av pølsa, men klarer å holde deg til norske fartsgrenser er det en meget bra bil. Til 40000 vil jeg tro du får en bra 520. Jeg betalte selv 29000 for min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er en veldig bra bil. Virker som den har litt svak forstilling, for jeg har hørt om mange som har hatt problemer med det, inkludert meg. Kilometer stand tror jeg ikke har så mye å si, min har gått 285,000km og motoren er kjempe bra, untatt at den bruker litt olje, men ikke så mye som min gamle E30 320i som hadde gått 230,000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv en e34 og er knallfornøyd. Riktig nok en med m20 mototor 12 ventiler 525. Jeg ga 55 for min for et år siden. 220000km. Men den var automat og rustfri, cruise og strøkent interiør med armstøtter osv. Jeg har måttet ut med 15000 lapper etter det for å få den tipp topp. Blei litt lurt føler jeg. Den hadde komplett servicehefte, men jeg måtte bytte bremseklosser, traversforinger dempere bak og kamaksling. Men nå er den en drøm og kjøre. Har sett at de har gått ned en del i pris siden i fjor, i alle fall om du kjøper manuell gir. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte nettopp min 94" 520 for 55 000kr. Den var i toppstand ifølge naf. Tror nok du skal finnet et bra eksemplar for 40 000,- men litt eldre enn den jeg solgte. Men for all del i hastekjøp. Det finnes mange skikkelige vrak tilsalgs der ute også. Ta deg god tid. Det vil du ikkje angre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...