Gå til innhold

2.5 turbo motor. 300hk++ SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adminedit: OBS! OBS! - Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5169 før kjøp!

325i blokk, dreide mahle stempler(komp 7:1), 320i port. topp som stab. kompresjonen, 323 ledningsnett-dyser-og 320 tenningssystem for og kunne justere tenning. 2 stk tillegsdyser. T3 turbo med vannavkjøling, intercooler, ny oljekjøler, 325i girkasse /m ny clutch, servopunpe, akkurat montert gruppe A kobberpakning alt av slanger følger med. Bare hive rett i bilen....

ca. 300+ hk. på 1.0 ladetrykk. tåler 1.5 fint.

Selges for kr 13000,- ved hurtig avgjørelse!

ikke sms!!!

ring meg på tlf 99 59 79 51 for mer info

marschul@online.no

Skrevet
Med mindre det er en blokk fra e34 så passer den ikke i e34.

Skal vel bare være å bytte motorfestene det da....

Selve blokka er som regel lik. e30 og e34 skal ha samme blokkene etter min erfaring.......

Skrevet

Helt feil.

E34 m20 går i E30

E30 m20 går ikke i E30 med mindre man bygger nye motorfester, da blokka til E34 m20 har flere hull for feste av motorfester. Samt at bunnpanna er forskjellig mtp på at peilepinnen er montert i bunnpanna og ikke i blokka.

Har erfart dette i praksis nemlig.

Skrevet
Helt feil.

E34 m20 går i E30

E30 m20 går ikke i E30 med mindre man bygger nye motorfester, da blokka til E34 m20 har flere hull for feste av motorfester. Samt at bunnpanna er forskjellig mtp på at peilepinnen er montert i bunnpanna og ikke i blokka.

Yterst merkelig.

M20-b25 motoren ble levert til e30 og e34 frem til -90. merkelig om det skulle være noen forskjeller på blokka da. Sikker på at det ikke bare er å bytte "føttene" til motorfestene så passer det............

Men det kan jo hende jeg har feil. :oops:

Skrevet
Helt feil.

E34 m20 går i E30

Yterst merkelig.

M20-b25 motoren ble levert til e30 og e34 frem til -90. merkelig om det skulle være noen forskjeller på blokka da. Sikker på at det ikke bare er å bytte "føttene" til motorfestene så passer det............

Men det kan jo hende jeg har feil. :oops:

Folk får gjøre som de vil, men jeg snakker av erfaring.. ;)

Skrevet
Lar det seg gjøre å få min E-30 godkjent med denne ombord da?

Eller er det teknisk umulig?

???noen som vet?? Har en 4 dørs 318i E30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...