Schu Skrevet Februar 19, 2005 Skrevet Februar 19, 2005 Adminedit: OBS! OBS! - Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5169 før kjøp! 325i blokk, dreide mahle stempler(komp 7:1), 320i port. topp som stab. kompresjonen, 323 ledningsnett-dyser-og 320 tenningssystem for og kunne justere tenning. 2 stk tillegsdyser. T3 turbo med vannavkjøling, intercooler, ny oljekjøler, 325i girkasse /m ny clutch, servopunpe, akkurat montert gruppe A kobberpakning alt av slanger følger med. Bare hive rett i bilen.... ca. 300+ hk. på 1.0 ladetrykk. tåler 1.5 fint. Selges for kr 13000,- ved hurtig avgjørelse! ikke sms!!! ring meg på tlf 99 59 79 51 for mer info marschul@online.no
Schu Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Skrevet Februar 20, 2005 Har stått i E30. men det er bare og bytte motorfester så kan du ha den i E28, E34osv.....
Schu Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Skrevet Februar 20, 2005 Bor i Skien. motoren står på palle nå. klar til henting...
Kristov Skrevet Februar 20, 2005 Skrevet Februar 20, 2005 Har stått i E30. men det er bare og bytte motorfester så kan du ha den i E28, E34osv..... Med mindre det er en blokk fra e34 så passer den ikke i e34.
Kure Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Med mindre det er en blokk fra e34 så passer den ikke i e34. Skal vel bare være å bytte motorfestene det da.... Selve blokka er som regel lik. e30 og e34 skal ha samme blokkene etter min erfaring.......
Kristov Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Helt feil. E34 m20 går i E30 E30 m20 går ikke i E30 med mindre man bygger nye motorfester, da blokka til E34 m20 har flere hull for feste av motorfester. Samt at bunnpanna er forskjellig mtp på at peilepinnen er montert i bunnpanna og ikke i blokka. Har erfart dette i praksis nemlig.
CeeKay Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Lar det seg gjøre å få min E-30 godkjent med denne ombord da? Eller er det teknisk umulig?
Kure Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Helt feil. E34 m20 går i E30 E30 m20 går ikke i E30 med mindre man bygger nye motorfester, da blokka til E34 m20 har flere hull for feste av motorfester. Samt at bunnpanna er forskjellig mtp på at peilepinnen er montert i bunnpanna og ikke i blokka. Yterst merkelig. M20-b25 motoren ble levert til e30 og e34 frem til -90. merkelig om det skulle være noen forskjeller på blokka da. Sikker på at det ikke bare er å bytte "føttene" til motorfestene så passer det............ Men det kan jo hende jeg har feil.
Kristov Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Helt feil. E34 m20 går i E30 E30 m20 går ikke i E30 med mindre man bygger nye motorfester, da blokka til E34 m20 har flere hull for feste av motorfester. Samt at bunnpanna er forskjellig mtp på at peilepinnen er montert i bunnpanna og ikke i blokka. Yterst merkelig. M20-b25 motoren ble levert til e30 og e34 frem til -90. merkelig om det skulle være noen forskjeller på blokka da. Sikker på at det ikke bare er å bytte "føttene" til motorfestene så passer det............ Men det kan jo hende jeg har feil. Folk får gjøre som de vil, men jeg snakker av erfaring..
CeeKay Skrevet Februar 22, 2005 Skrevet Februar 22, 2005 Lar det seg gjøre å få min E-30 godkjent med denne ombord da?Eller er det teknisk umulig? ???noen som vet?? Har en 4 dørs 318i E30.
Kristov Skrevet Februar 22, 2005 Skrevet Februar 22, 2005 Det er fryktelig vanskelig med mindre du drar til TÜV i tyskland og får de til å godkjenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå