^Jalla^ Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg trenger en radioator til E30 320i 6 syl. 89mod Helst i Kristiansandsområdet. Fortest mulig. Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 ---> GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 hadde ikkje det hasta so gale skulle du fått min.. har en 85 mod.. skal på eu, i løpet av februar,, brende en ventil i dag,, skroting i løpet av mars= ingen årsavgift.. ligger ann til domping av den da.. igrunnen god bil.. men.. nåke rusta,nåke mygla foringa. osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 feil radiator i den... forskjell på radiatorene fra før og etter ansiktsløften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 Altså det er ikke så på død og liv at jeg skulle hatt den i går, eller dagen før der . Men får jeg en som passer i løpet av et par dager til en hyggelig pris så er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 ---> GS ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ikke noen som har en radiator til meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Splitter ny radiator til 320 M20 88mod--> 1590,- +mva på GS. Da har du den på 3 dager hvis den er på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Skulle gjerne gjort det hvis jeg hadde råd til det. Litt for mye utgifter denne mnd i tillegg til at jeg fikk et rådyr i grillen på Torsdag. Koster jo litt når Panser, grill, lykter og radiator må byttes, hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Ikke bra å kombinere småvilt og BMW nei.... Men julemiddagen er vel sikret nå da? Vet ikke hvor klokt det er å kjøpe brukt radiator jeg... Greit nok hvis den er i god stand, men de har jo sett sine bedre dager.. Hvis du skal ha bilen en stund er det ingen dum investering en ny radiator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ble ikke noe middag på meg. Hadde sinnsykt dårlig tid og ville egentlig ikke ha dyret med meg i bilen. Var ille nok at det lukta kokt rådyr når jeg kjørte hjemover, hehe. Skal egentlig bare ha en radiator som er tett frem til jeg får inn nok penger igjen til å shine bilen heilt opp igjen. Ny tøff fanger er også på vei fra et eller anna land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå