DaggEn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Lurer på det er så lurt å bruke 5 serie felger på e 36? De har samme boltsirkel men annet innpress. Jeg tenkte på noen med et15. Jeg må vel valse for at de skal passe men det jeg lurer på er om det er skaldelig for bilen på noen måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ingen som har en mening om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 er vel ganske stor forskjell på impresset. Felgene vil stikke en del lengre ut. Vil vel kanskje føre til ekstra slitasje på blant annet hullager, mner å huske at jeg leste at spacere ville føre til det, og å ha på 5-serie felger vil vel da gå ut på samme prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Spacere vil kun medføre ekstra slitasje dersom de er så tykke at du kommer et stykke utenfor orginalt innpress. Har du for høyt innpress på felgene kan spacere brukes for å korrigere dette til det riktige. ET15 blir altfor lavt innpress for E36. Det vil se rart ut med hjulene så langt ute, du må valse mye, det blir ikke godkjent og det medfører ekstra slitasje på oppheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 Takk for svar. Tror eg bare kjøper felger som passer istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Det har etterhvert gått opp for meg at jeg har felger til 5-serien på min 3 erie E36. Dustemikkelen som solgte meg bilen fortalte meg ingenting om dette. Men når jeg etterhvert nå har fått litt mer peiling, så har jeg skjønt det da. Felgene er 17", og bredden på dekkene er 115. Subber bak! ...og sånn ser det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Felgene er 17", og bredden på dekkene er 115. Subber bak! Det er tyskerstyk det, 115-dekk på slike felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Kjøper gjerne brukte 17" felger til 3 serie E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå