general Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 lurte bare på hva disse varsel lydene er som kommer av og til når jeg kjører...det kommer tre pip etter hverandre.. Hva kan det være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Har du klimaanlegg? Min piper når den nye temeraturen er oppnådd! (e36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 nope det har jeg ikke...men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg trodde det var radiosignalene,han tar inn nye signaler??? har ikke peiling men min gjør det og det på de samme plassene f.eks. etter å ha vært ute å kjørt så skjer det på samme plassen når jeg svinger inn til feltet jeg bor,selfølgelig så skjer det litt over alt men prøv å se på det du! det kan være jeg er på blåbær tur men det er det eneste fornuftige jeg kommer opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Har du kjørecomputer?? Hvis du har det, så er det vanlig at du får varsel når utetempereturen begynner å bli lav. Tror det er vanlig at den slår ut ved ca +3 grader, og da plinger det noen ganger..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Det plinger en gang hos meg når temperaturen synker ned til 3 grader eller mindre. en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 det plinger hos meg for hver "hele" grad den passerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 piper i min også når temperaturen kommer ned til 3 grader, men husker ikke hvor mange ganger det piper. Skal telle de neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Det piper også når du har oppnådd den hastigheten du har stilt kjørekomputeren inn på. Og evt når ett lys ikke virker, og som sagt her temp'n går under +3 grader. Det piper visst stortsett til det meste. Om døra ikke er igjen, joa pip, eller da pling som den sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå