Gå til innhold

206 km/t!


BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Konge! Når kommer noe lignende hit til lands tro? Har tatt Boomerang i Tivoli Ålborg flere ganger, men den kan nok ikke sammenlignes med den her. ThunderCoaster Tusenfryd var helt OK den, men man slang i overkant mye sideveis synes jeg, var nesten ubehagelig til tider!

Da er SpaceShot bedre, for ikke å snakke om SkyCoaster! Det var nesten som å hoppe i strikk igjen! SuperSplash var også digg siden det var så varmt sist jeg var i Tusenfryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også virkelig ha tenkt meg å sitte på med noen proffe rallykjørere, men generelt føler jeg meg utrygg når jeg sitter på bil i høy fart. Å kjøre selv er ikke noe problem...

Men jeg har full tillit til slike berg og dalbane-farkoster. Hvor ofte hører vi ikke om ulykker langs veien, men sjelden/aldri hører vi om ulykker på slike konstruksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bare melde meg inn i resten av de med litt mindre "Hår " på brøste her gitt..

Hadde nok ikke tatt den der for 10 000 kr gitt.

Alt jeg ikke har kontroll på (eller ilusjon av kontroll ) skremmer meg nok til og la det vere. Jeg kan sitte på med folk som kjører hard men og sette seg i fly/karuseller er ikke noe for meg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lyst å dra til amerika ja!

har alltid fra jeg var liten vært en berg og dal bane friik. Tok Hangover (som er den råeste, eller iallefall var den råeste i liseberg da) i liseberg når jeg var 11 (eller var det 12?) tok også den der jeg ble skutt opp, og den andre der jeg satt i fri fall i 1 - 2 sec.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på tusenfryd en gang og tok den som går rett opp i ei h....... fart på en sånn stang :shock:

og holdt serriøst på å pisse meg ut!!!

verste jeg noen gang har gjort. kjipt å sitte der som den gang 24 åring å se ut som man kommer fra en annen planet. rimeli grønn ja.

rart det dær. når man var yngre var jo slikt dritkult!

blir man feigere med åra?

er dom nåk til å ville prøve alt, men blir som regelt bare med den ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å sitte på med ting jeg ikke har kontroll over selv jeg heller..

Og berg og dal - bane er noe jeg ALDRI kommer til å sette meg i.

Da leier jeg heller en tung mc og drar opp til 300 i bare t-shorta, går for det samme!

En hydraulisk rakettstart skyter vognene horisontalt fra 0 til 206 kilometer i timen på 3,5 sekunder.

Det der kan ikke være godt for noe? Man må jo nesten bli skadd av en så sinnsyk akkselerasjon? Problemer med å puste ihvertfall! Eller sitter man skjermet til foran ansiktet?

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kan ikke være godt for noe? Man må jo nesten bli skadd av en så sinnsyk akkselerasjon? Problemer med å puste ihvertfall! Eller sitter man skjermet til foran ansiktet?

En Formel 1 bil har vel noe av den samme aksen tror jeg... bruker vel ca 3-4 sekunder opp til 200.. Så du bør ikke ha kjeften full av smågodt nei... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det dær. når man var yngre var jo slikt dritkult!

blir man feigere med åra?

Det har jeg ikke sett! :)

Har passert 30, og alt som får adrenalinet til å boble mottas med takk! Har riktignok blitt såpass voksen at jeg ikke ønsker å få rush for enhver pris, så langs landeveien utgår det å få utløp for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...