eXistenZ Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Lurer på om det er mye jobb å få montert e32\34 stoler i e30? bare framstolene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Vel nå er du ikke særlig tålmodig heller da? Poster spm ca kl 23 på kvelden og purrer på allerede kl halv7 om morgenen! Det kan nok komme svar fra folk i løpet av dagen, eller uka. Hvis ikke kan du jo prøve på forumet til BMW-klubben: www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/ . Jeg ihvertfall at det er en i klubben som har montert Chevrolet Corvette-stoler i sin E30, så alt er mulig, men understellet passer sikkert ikke rett over på E32/E34-stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 regna med det at de ikke passa omhverandre på understellet.. men tenkte mer sånn bredden å sånn.. kan få tak i stoler men vet ikke om de passer.. er finmekaniker så lage understell er snipp snapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Du kan jo måle bredden for å få et visst inntrykk, evt. ta ut passasjerstol, kjøre til selger og bare sette inn en stol løst på passasjersiden for å se om det går. Det er ikke SÅ stor forskjell i bredde på stoler, men samtidig er det lite å gå på mellom kardangtunell og bildør. Som sagt, spør på BMW CCNs forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2005 ja.. men så er det noen som absolut skal skamkjøre disse bmw'ene, og da sier onkel blå (politiet) "nei gutten min, nå er det slutt på 1,5 års tid.." Jeg faller da innenfor denne gruppen.. kjøper på postoppkrav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå