Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Kom i litt høy fart opp bak en mørk Volvo V70 på et rettstrekke for en times tid siden, skulle til å bare suse forbi da noe sa meg at jeg ikke burde gjøre det, så jeg bråbremsa, akkurat da begynte noen røde lys i taket inne i Volvoen å blinke - fire røde dioder. De gikk av da jeg hadde ligget fint bak i noen hundre meter. Hva i alle dager kan det ha vært? Er jo hauger av harry rånekjerrer med diodelys innvendig, men på en nyere V70... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Regner med at det du så oppe i taket innvendig, foran på V70'n var de sinnsykt irriterende lampene som skal minne sjåfør og passasjer på å ha på seg sikkerhetselene Kan ikke forestille meg at det var noe annet. Har disse på V70'n min også, men har fjerna releet som styrer disse, fordi de førte med seg en minst like irriterende tikkelyd. Du blei skremt no ja! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Oppe i takkonsollet ja, over speilet. Litt merkelig at de skulle begynne å blinke i 70-80 midt på et rettstrekke vel? Det er ingen av/påkjørsler akkurat der.. Du blei skremt no ja! hehe! Bittelitt! Var jo en smule rart med fire røde dioder som begynte å blinke akkurat i det jeg kom opp bak den, men syntes det var rart om det skulle være noe police pilot-greier også. Hadde jo vært idiotisk å montere det så synlig. Bilen hadde heller ikke sotede vinduer, og fyren som kjørte bilen så ikke veldig politi ut (kjørte opp ved siden av de i en tofelts rundkjøring), så jeg var ikke så veldig redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Jepp plasseringa er akkurat den samme som på bilen min, over speilet. Enten så har lampene blinka hele tiden, bare at du plutselig la merke til dem da du kom nær nok, men jeg tviler ikke på synet ditt Gunnar Eller så har gubben rett og slett nappa av seg beltet da du nærma deg. (Mulig panikkhandling da du nærma deg bilen i stor hastighet??) he he! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 mulig sjøføren sku fjerne jakka han hadde på seg eller no annet som gjorde at han løsna beltet. hvem vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kan være du burde tvile på synet mitt, Tore Diesel! Har nemlig briller jeg egentlig bruker når jeg kjører (ihvertfall i mørke) og i forelesninger. Hadde de ikke på meg i kveld. Har bare -0.25/-0.50, så det er minimalt (kjører helt lovlig uten briller/linser), men ting blir litt blurry på avstand. Det KAN nok være mulig at de blinket allerede, men er ikke overbevist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Kanskje han hadde småunger i baksetet som plutselig, i full panikk over synet av deg komme rasende mot dem, rev av seg beltene og sto klar til å hoppe ut av bilen.... men så var det barnesikring på dørene :P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Kan være du burde tvile på synet mitt, Tore Diesel! Har nemlig briller jeg egentlig bruker når jeg kjører (ihvertfall i mørke) og i forelesninger. Hadde de ikke på meg i kveld. Har bare -0.25/-0.50, så det er minimalt (kjører helt lovlig uten briller/linser), men ting blir litt blurry på avstand. Det KAN nok være mulig at de blinket allerede, men er ikke overbevist... he he, nei hvis du ikke har dårligere syn enn -0,25/-0,50, så bør hvertfall ikke jeg "anklage " deg, med mitt "nærsyn" på nesten -1,5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå