bjirn Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Hey... Viftereimen røk forleden dag, og bilen kokte... Nå har jeg skiftet det, og når jeg fylte på kjølevæske i sted, rant det en grei stråle ned fra blokken... Det som egentlig er spm (selv om jeg så og si er ganske klar over det), er om toppen har sprukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvor på blokka renner vannet? Om det er i framkant kan det være vannpumpa..På meg virker det litt ekstremt at det skal renne en "grei stråle". Ryker bilen hvitt i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 nåda. vil nå tro at toppen har klart seg. men når motoren koker blir det veldig varmt,og høyt trykk i systemet. da bruker vannpompa å gå, men mest trulig etter min erfaring er nå at en slange har sprukke pga trykke/varmen. det har skjedd meg flere ganger. men at toppen har gått har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2005 vannpumpa er relativt ny da... og en drittjobb å bytte ... satser på at det bare er en slange... ser ut som det kommer fra høyere oppe enn vannpumpen anyway... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 sjekk hovedslangen fra radiatoren da. bruker å revne helt inne ved motor i feste dær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 fant feilen... ene slangen var en halv cm for lite innpå, noe som resulterte i at det lakk vann ut der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 flotters. ble billig da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 bortsett fra at det ikke er helt tett da... ser ut som det lekker fra en sensor eller noe ved siden av vannpumpen... pluss at temperaturmåleren inne i bilen går over midten når jeg girer opp fra tredje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå