slimer Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg har kjøpt meg og bestilt ny 116i og den kommer til forhandleren denne uken:) derfor så stakk jeg bak butikken etter jobben(ettermiddagsskift)(tronerudbil drammen) for å se om bilen min har kommet allereden. men til min store glede gjett hva jeg så?? 6, hele 6 splitter my 3-serier på rekke og rad:) de var poleret engang:) må si at bilen er strøken...meget fin med god plass bak.. Ser veldig tøff og barsk ut i fronten...nydelig..vil nok si at mange vil falle for utsende, ihvertfall de kjøpere mellom 25-45 år mens de eldre vil falle for interiøret for det er ganske klassisk.) men uansett nydelig bil..har vel premiære mandag om 11dager.. ville bare dele dette med dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Stili Du fikk ikke knipsa noen bilder i samme slengen da? Hadde vert artig å sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Gratulerer=) Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Hvis det var Egil Stenshagen du var på, så har de hatt dem i 1mnd eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har kjørt den nyeste 320i,var oppe å testet den idag,men den var maskert så det var endel som kikket ,kjempe bil å kjøre,tok noen bilder av den med mobilen min:)Skulle ha tatt mitt kamera med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Det går jo ann å sende MMS fra sin egen mobil til seg selv på mail... Så kan du laste de opp på brukergalleriet ditt her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvordan gjør jeg det så skal jeg legge ut bildene til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Du kan legge ut via http://imageshack.us. Kopier thumbnail for forum-greiene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå