Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

ville ikke ødelakt den sinnsyke kjøre egenskapen du har i m3´n med og sette inn m5 motor jeg ass. er jo perfekt vektfordeling slik d er nå, da ville jeg bare tuna den du har. :)

Skrevet
ville ikke ødelakt den sinnsyke kjøre egenskapen du har i m3´n med og sette inn m5 motor jeg ass. er jo perfekt vektfordeling slik d er nå, da ville jeg bare tuna den du har. :)

Helt enig!

Skrevet

Det kommer jo halt an på hvor langt bak denne motoren skal i karrosseriet det... Finnes mang en grom M3 som ikke kjører med S14 motor, men som fortsatt har en fin balanse. Men klart, du bør finne andre midler til å varme kroppen med enn bilens org. vannkran da:)

Skrevet

Helt enig!

Hmm...ja sant det,men skal jeg ha 100+ hk mere i 2.3 literen så koster det kroner.......3,8m5 eller 3,2m3 har jo bra m pulver orginalt :lol:

Skrevet

Helt enig!

Hmm...ja sant det,men skal jeg ha 100+ hk mere i 2.3 literen så koster det kroner.......3,8m5 eller 3,2m3 har jo bra m pulver orginalt :lol:

enig

Skrevet

vektfordeling er et triks ja, kan være et triks å kjøpe et artig anlegg som veier mye, litt forsterkere og en sub med litt magnet er fort noen kilo ekstra, men blir vel litt feil likevel kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...