Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle gode svar og tips. Er imponert over forumet. Har hatt 540'en kun fem dager nå og er her inne ganske mye...

Spørsmål om Angel lyktene:

Pleier alle disse piratkopiene å tilfredstille Biltilsynet i form av TUV godkjenning og automatisk nivåregulering?

Skrevet

Vist du ringer til Gs bildeler så får du 2001 look frontlykter for 4875 Kr. inklusiv moms og baklykter for 3375 Kr.

Du må husker mange annonserer med priser eks. moms :?

Skrevet

Det er vel igrunnen bare GS Bildeler som annonserer eks. mva. Sinnsykt irriterende. Til og med OS Bildeler som har samme priser har nå begynt å oppgi prisene inkl. mva. Kjempebra! :)

Skrevet

Mye av grunnen til det er at GS selger vidre til verksteder og andre forhandlere i området og Norge... Men når de nye nettsidene kommer blir det kanskje en meny som gjør at du kan velge med eller uten mva...

Skrevet

Var på GS bildeler å hentet bilen min i dag.

Hadde planer om å kjøpe 2001 look frontlykter til bilen min, men da skulle de plutselig ha bortimot 6000 for lyktene inklusiv moms. Skuffende med tanke på at jeg akkurat har brukt 22.000 på skifte av motor på verkstedet deres.

10. Mars vil Gs Bildeler starte med de nye internett sidene sine forresten.

Geniale sider, hvor du skriver inn reg nummeret ditt, så kommer alle tilgjengelige deler til din bil, samt detlajerte bilder av deler. En genial side, virkelig noe å glede seg til :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...