HenrikE30+ Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Denne meldingen kommer opp hver gang jeg skal legge ut bilder... Status for bearbeidelser ... - Legger til BMW logo s.jpg Endrer størrelse/komprimerer originalt bilde Warning: getimagesize(/home/bmwguiden/www//albums/HenrikE30/BMW_logo_s.jpg): failed to open stream: Ingen slik fil eller filkatalog in /home/bmwguiden/www/modules/gallery/util.php on line 436 What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Er bildet veldig stort? Det ligger inne en begrensning på max 2MB på servernivå, altså utenfor galleriets kontroll, så når den overskrides slettes filen automatisk uten at galleriet får det med seg. Jeg satte opp grensen til 4MB nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Du har så rett så rett Gunnar:) Nå funker det! Nok en gang må jeg få berømme din fantastiske "handling" av denne siden!!! Så utrolig rask service skal man lete lenge etter! Keep up the fantastic work:) Anmoder forresten alle om å gå inn på mitt galleri og se et nydelig bilde av BMW-emblemet på bakluka mi (tatt av en profesjonell fotograf) og noen andre spennende biler av motorrommet på en E30 325 med kompressor. Personen som eier denne vil være anonym, men legg merke til "near factory finish":) http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=album83&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Det emblemet var usedvanlig blankt,pent bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Mangen gamp er det i e30'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hehe... har fått beskjed om å si at "det er nok"... Han vil ikke si for mye - noen er slik vet du. Jeg skal ikke være en dårlig kompis og trosse hans ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Skikkelig lekkert bilde! Fine farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå