Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 27.02 kl. 21 sender Discovery et 3! timers program om BMW's nye 6-serie fra idè/planlegging til testing/produksjon og fremvisning. Produksjonsteamet har visstnok arbeidet i kulissene i hele 3 år og dokumentert bilens utvikling trinn for trinn. Vel verdt å få med seg skulle jeg tro, så sett av tid folkens 8)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Søndag 27.02 kl. 21 sender Discovery et 3! timers program om BMW's nye 6-serie fra idè/planlegging til testing/produksjon og fremvisning. Produksjonsteamet har visstnok arbeidet i kulissene i hele 3 år og dokumentert bilens utvikling trinn for trinn. Vel verdt å få med seg skulle jeg tro, så sett av tid folkens 8)

Sikker?

Feb 27 2005

@ 09:00 PM American Hot Rod '63 Chevy Sting Ray Corvette 2

Skrevet

discovery har flere kanaler da, og flere sendeoppsett. Så nesten ut som at du NSS har fått program info fra en engelsk/amerikansk side, og de sender ikke det samme som den skandinaviske kanalen.

Skrevet
discovery har flere kanaler da, og flere sendeoppsett. Så nesten ut som at du NSS har fått program info fra en engelsk/amerikansk side, og de sender ikke det samme som den skandinaviske kanalen.

Åja, visste ikke det:P Gikk bare inn på discovery.com og sjekket.. sorry :oops:

Skrevet

Neineinei! Glemte det av! Hadde tenkt å ta opp også, for å kanskje legge ut.. Pokker.. Det er reprise i morgen kl. 12, men da har jeg eksamen..

Skrevet

Hehehe....sløving :P Rålekker bil, for ikke å si rålekker lyd....sukk. Akkurat sånn bromming man vil ha 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...