Gå til innhold

musikknedlastning

528i
 Share

Anbefalte innlegg

hei igjen. har lastet ned nå det jeg trenger, funnet en sang og som jeg vil ha :D men får ikke til å laste ned sangen :shock:

får først en hel liste på forskjellige varianter å slikt av sangen. og da merker jeg en av dem som da kommer på nedlastningslisten. men hva skal jeg trykke på da??

er ikke en racer på pc`n kan ikke det med å forminske bilder og slikt heller.

så dere må ha meg unnskyldt for å spørre om slikt dere sikkert kan.

tror jeg må ta meg et sånn datakurs snart. hehe

flau jeg nå då :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. har lastet ned nå det jeg trenger, funnet en sang og som jeg vil ha :D men får ikke til å laste ned sangen :shock:

får først en hel liste på forskjellige varianter å slikt av sangen. og da merker jeg en av dem som da kommer på nedlastningslisten. men hva skal jeg trykke på da??

er ikke en racer på pc`n kan ikke det med å forminske bilder og slikt heller.

så dere må ha meg unnskyldt for å spørre om slikt dere sikkert kan.

tror jeg må ta meg et sånn datakurs snart. hehe

flau jeg nå då :(

Hvilket program bruker du?

Velg gjerne en av de som kommer høyt oppe på listen da de har flest kilder.

Tror du kan prøve å høyreklikke på filen og deretter download... :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har sagt at han skal laste ned ulovlig musikk da? Det finnes masse gratis musikk på nettet (f.eks http://www.nrk.no/urort/), også på fildelingstjenestene. Om man velger å laste ned ulovlig musikk er opp til hver enkelt, og ikke noe jeg gidder, bryr meg om eller kan kontrollere.. :) Det kan heller ikke forumet lastes for, så jeg tror ikke det byr på store problemer.

Et annet program er Soulseek: http://www.slsknet.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk dc++ (www.dcplusplus.com) og diverse xsider (www.xreactor.com osv.) så slipper dere all den spywaren som ligger i winmx, kazaa osv.

Alle de her sponsor programmene har en hel del bugs å diverse ekstra programmer som installerer seg uten at du vet om det. Et av de nyeste programmene følger det til og med en trojansk hest....å det er nei nei for oss som vil ha ting litt privat... :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...