528i Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 hei...... noen som vet av nå bra side å laste/lete etter musikk på? er på tide å fornye kjøremusikken av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja,prøv WinMX... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 hei igjen. har lastet ned nå det jeg trenger, funnet en sang og som jeg vil ha men får ikke til å laste ned sangen får først en hel liste på forskjellige varianter å slikt av sangen. og da merker jeg en av dem som da kommer på nedlastningslisten. men hva skal jeg trykke på da?? er ikke en racer på pc`n kan ikke det med å forminske bilder og slikt heller. så dere må ha meg unnskyldt for å spørre om slikt dere sikkert kan. tror jeg må ta meg et sånn datakurs snart. hehe flau jeg nå då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Prøv DC++...Er bra fildelingsprog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 hei igjen. har lastet ned nå det jeg trenger, funnet en sang og som jeg vil ha men får ikke til å laste ned sangen får først en hel liste på forskjellige varianter å slikt av sangen. og da merker jeg en av dem som da kommer på nedlastningslisten. men hva skal jeg trykke på da?? er ikke en racer på pc`n kan ikke det med å forminske bilder og slikt heller. så dere må ha meg unnskyldt for å spørre om slikt dere sikkert kan. tror jeg må ta meg et sånn datakurs snart. hehe flau jeg nå då Hvilket program bruker du? Velg gjerne en av de som kommer høyt oppe på listen da de har flest kilder. Tror du kan prøve å høyreklikke på filen og deretter download... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Det er vel ikke lov å diskutere om sånt åpent, eller er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Det er vel ikke lov å diskutere om sånt åpent, eller er det? Ikke det?Hvor har du det i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Det blir vel et emne om piratkopiering, hver gang jeg har skrevet om det åpent på et forum på nettet, så sier alle det samme som jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 nåda. det er vel låv vel??? er ikke inne på dette men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Tror ikke noen kommer og arresterer oss fordi vi diskuterer det her akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 nei men i mange tifeller har admin på forumene fått høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 nei men i mange tifeller har admin på forumene fått høre. Man kan da ikke forby folk å diskutere filnedlasting - det er faktisk ytringsfrihet i dette landet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvem er det som har sagt at han skal laste ned ulovlig musikk da? Det finnes masse gratis musikk på nettet (f.eks http://www.nrk.no/urort/), også på fildelingstjenestene. Om man velger å laste ned ulovlig musikk er opp til hver enkelt, og ikke noe jeg gidder, bryr meg om eller kan kontrollere.. Det kan heller ikke forumet lastes for, så jeg tror ikke det byr på store problemer. Et annet program er Soulseek: http://www.slsknet.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg bruker www.limewire.com til nedlasting av musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 bruk dc++ (www.dcplusplus.com) og diverse xsider (www.xreactor.com osv.) så slipper dere all den spywaren som ligger i winmx, kazaa osv. Alle de her sponsor programmene har en hel del bugs å diverse ekstra programmer som installerer seg uten at du vet om det. Et av de nyeste programmene følger det til og med en trojansk hest....å det er nei nei for oss som vil ha ting litt privat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå