///M Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Idag da jeg skulle jobbe ute (postmann) jeg gikk bak bilen og skulle over gata og plustelig en volvo råkjørte foran meg, det var snakk om milimetere at han meide meg ned, der sto jeg da helt lammet og bare sto der, noen gamle damer kom til meg og sa gikk det bra med deg, vi så alt osv. huff er i sjokk nå. &¤&¤#// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 noen andre som har opplevd noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 jeg har opplevd noe lignende ja, i et gangfelt! gangfeltet er "dumt" plassert "på" en bakketopp, og tidlig på dagen, når sola står i en spes posisjon, så er det umulig å se folk som går i gangfeltet (når man kommer kjørende) ! det er 30-sone der, og jeg holdt på å bli meid rett ned av en schvæær varebil...jeg satt i veikanten etterpå, og røykte en hel 10-pakning alene på 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2005 uff. skummelt.. får jeg tak i han volvo fyren så"%#&¤&/& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 har ikke vært på den siden av bilen, men har holdt på og kjøre ned en som gikk over et gangfelt ikke langt fra stavanger sentrum, var mørkt og dystert og han hadde klær som var samme fargen som asfalten i bakgrunnen.... var kanskje 1,5m ifra han mens jeg kjørte ca 40km/t. Hadde en kamerat også som satt på siden han satt også og så fremover og merket ikke at det var noen der... tror/håper vi begge (meg/fotgjengeren) lærte av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Var ute og trente på min landeveissykkel i fjor sommer. Hadde kjørt ned noen skikkelige utforkjøringer og hadde god fart. I bunnen av den bakken er det en slette, før det begynner å stige igjen på andre siden av dalen. I bunnen av bakken er det en liten bro som går med en sving med autovern på hver side. En svær lastebil kom i motgående kjørefelt. Plutselig ut av ingenting skulle en bil som hadde ligget bak lastebilen kjøre forbi den. Jeg fikk bilen rett mot meg. Fartsgrensen der er 70 km/h, så den bilen kjørte nok i nærmere 100 km/h. Var bare 10-15 cm unna, ble sugd inn mot bilen pga dragsuget. Skal si jeg var skjelven da jeg syklet hjemover etterpå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå