BUG Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en orginal GT spoiler til M-fronten? Event. hvor det er billigest å få tak i en uorginal en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Tror du skal slite lenge for å finne en original en, isåfall tror jeg den koster en god del. Det finnes mange kopier. Sjekk ut linkene under "Styling" i kolonnen til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Gs-bildeler har på lager (51112251767) 537+mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Er det snakk om den lille leppa som skal stå på original M front ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Tror du skal slite lenge for å finne en original en, isåfall tror jeg den koster en god del. Det finnes mange kopier. Sjekk ut linkene under "Styling" i kolonnen til høyre. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å få tak i den. Det er jo en vanlig BMW-del som burde kunne bestilles hos alle BMW-forhandlerne, eller tar jeg feil? Det pleier være et stort forbruk av slike lepper, så det må da være mulig å kjøpe slike uten videre. Aberet er vel at den er justerbar og i karbonfiber, så prisen er nok relativt stiv sammenlignet med Rieger sin ikke-justerbare utgave i ABS-plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Tror du skal slite lenge for å finne en original en, isåfall tror jeg den koster en god del. Det finnes mange kopier. Sjekk ut linkene under "Styling" i kolonnen til høyre. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å få tak i den. Det er jo en vanlig BMW-del som burde kunne bestilles hos alle BMW-forhandlerne, eller tar jeg feil? Det pleier være et stort forbruk av slike lepper, så det må da være mulig å kjøpe slike uten videre. Aberet er vel at den er justerbar og i karbonfiber, så prisen er nok relativt stiv sammenlignet med Rieger sin ikke-justerbare utgave i ABS-plast. Tenkte litt mer i duren brukt jeg, da jeg regner med den originale med justeringer, karbon etc, koster en god slant med penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 "Gs-bildeler har på lager (51112251767) 537+mva" Er det GT lepa som skal sitte under m-fronten? Kan vel ikke vere den orginale, justerbare til den prisen der...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 "Gs-bildeler har på lager (51112251767) 537+mva" Denne delen er den lille leppa som festes under M-Tech frontene, altså IKKE GT delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 Var det jeg tenkte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Kan de vær dem her da? Står under dem lille leppa... 51112264029 og 030 koster 845+mva pr stk -25% rab 51112251767 koster 536+mva -25% rab Har dem å på lager hos gs. Har tenkt å kjøp de sjøl så de had jo vert greit å funne de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Du trenger mer enn det, kim. F.eks denne: 28 SPOILER FRONT 1 51112267457 $251.30 Det er den uttrekkbare saken. Men du trenger masse deler til, bolter og braketter og greier.. i tillegg til de delenummerene du har listet over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvor finner dere disse? Hadde vert fint å sett noen bilder å sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Online etk overst i høyre hjørne trond på gs skaffer priser.. ser ut som att dette kan bli en dyr spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2005 jaja, får se hva jeg gjør. Hadde vert tøft å hatt, men de penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Dere forveksler Rieger, og andre plastikmerker sin kopi av den orginale justerbare leppa som finnes på M3 GT.. Denne plastikleppa til Rieger f.eks, koster 1000kr, men den orginale GT leppa koster 10ganger mere hos BMW.. 10000kr altså.. Jeg har ei slik på handa, og skal kjøpe ei orginal leppe.. Den er vanskelig å finne.. Bilder: Av den orginale GT leppa På bil Rieger leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå