Gå til innhold

325 E-30 vs ......


///stian
 Share

Anbefalte innlegg

da hadde jeg heller satset på borring og porting. ligger rundt 13000 med stempel og ringer. :) lagrene var vel også nye. da får du 250hk. med vanli skru på trimming som jeg liker og kalle d får du maks 200hk. og d koster sikkert like masse.

grenrør: 3500 minimum

kvasskam:3000

filter: 800

chip: fra 1500 til 6000. må vel opp i 3000 for og få noen du merker forskjell på.

porting: 1500

efektanlegg reten bak: 2500

da mener jeg d er bedre og borre litt jeg :)

men dette er jo bare min mening og d alternativet jeg ville valgt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du leke? =E30

vil du ha komfort?=e36

tallene er fra hodet mitt og litt gjetning:

e30 325i: 1250kg?

171hk

220Nm?

0-100:8,4?

E36 320i: 1300kg?

150hk

196Nm?

0-100:10,2

En e36 har 24 ventiler, E30 har 12v. Nå har jeg ikke prøvd en orginal e30 325i, men min 323i sparker fra ved 3500. Nok av bunndrag i begge til vanlig bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...