///stian Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 går di gått? lett å trimme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 har du pengene er alt lett og trimme. og trimme en slik motor så du får godt merkbart forskjell er vel litt dyrt mener jeg da. holder ikke akk med luftfilter chip og greenrør liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 kvass kam ligger fra 3k og opp. gir ifølge annonsen 25hk, men da må du ha effektanlegg, luftfilter og porte toppen. nr til KM cams er 63 85 81 71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 da hadde jeg heller satset på borring og porting. ligger rundt 13000 med stempel og ringer. lagrene var vel også nye. da får du 250hk. med vanli skru på trimming som jeg liker og kalle d får du maks 200hk. og d koster sikkert like masse. grenrør: 3500 minimum kvasskam:3000 filter: 800 chip: fra 1500 til 6000. må vel opp i 3000 for og få noen du merker forskjell på. porting: 1500 efektanlegg reten bak: 2500 da mener jeg d er bedre og borre litt jeg men dette er jo bare min mening og d alternativet jeg ville valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2005 Men sånn tekniske data og slike ting.. Hvor stor er forskjellen på f.eks 320 E-36.. Med 0-100 og bånndrag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 skal du leke? =E30 vil du ha komfort?=e36 tallene er fra hodet mitt og litt gjetning: e30 325i: 1250kg? 171hk 220Nm? 0-100:8,4? E36 320i: 1300kg? 150hk 196Nm? 0-100:10,2 En e36 har 24 ventiler, E30 har 12v. Nå har jeg ikke prøvd en orginal e30 325i, men min 323i sparker fra ved 3500. Nok av bunndrag i begge til vanlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2005 @Jan E30rik Har du jort mye med 323'en? Lurer på hva jeg skal kjøbe vil ha større enn 320 verfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du prøvd disse bilene? hvorfor vil du ha så mye effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har sitte litt på med en 323 E-36 å den gikk gått.. vil ha mest mulig power.. til minst mulig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Da kjøper du en gammel E28, da kan du får mye effekt til lite penger. Synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 har hatt en 86-325im. solgte den i høst,men savner den som f... kjøp en! du vil ikke angre!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå