Gå til innhold

325 E-30 vs ......


Anbefalte innlegg

Skrevet

har du pengene er alt lett og trimme. og trimme en slik motor så du får godt merkbart forskjell er vel litt dyrt mener jeg da. holder ikke akk med luftfilter chip og greenrør liksom :)

Skrevet

da hadde jeg heller satset på borring og porting. ligger rundt 13000 med stempel og ringer. :) lagrene var vel også nye. da får du 250hk. med vanli skru på trimming som jeg liker og kalle d får du maks 200hk. og d koster sikkert like masse.

grenrør: 3500 minimum

kvasskam:3000

filter: 800

chip: fra 1500 til 6000. må vel opp i 3000 for og få noen du merker forskjell på.

porting: 1500

efektanlegg reten bak: 2500

da mener jeg d er bedre og borre litt jeg :)

men dette er jo bare min mening og d alternativet jeg ville valgt. :)

Skrevet

skal du leke? =E30

vil du ha komfort?=e36

tallene er fra hodet mitt og litt gjetning:

e30 325i: 1250kg?

171hk

220Nm?

0-100:8,4?

E36 320i: 1300kg?

150hk

196Nm?

0-100:10,2

En e36 har 24 ventiler, E30 har 12v. Nå har jeg ikke prøvd en orginal e30 325i, men min 323i sparker fra ved 3500. Nok av bunndrag i begge til vanlig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...