Gå til innhold

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact)


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.. må man legge til 23% moms på prisene der ? eventuelt toll ? annet ?

Det er nok lenge siden merverdiavgiften eller "moms" er kommet opp i 25% i Norge. det vil si at på den prisen samt forsendelsekosten kommer 25% I tillegg skal posten ha et fortollingsgebyr.

Dvs at kommer forsendelsekostnader på 400kr kommer det mva på 1500+400=1900*1.25=2375. I tilegg kommer fortollingsgebyr på 70(?) kr. Så man er jo ikke langt unna FK-lykter fra GS som koster 2800 :)

Husk at amerikanske BMW'er har annen plugg på lyktene så du må lage en overgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har gjort det mange ganger jeg også, men siste gangen stoppa det opp i tollen allikevel. Pakken kom til Norge den 8. sept, og først i dag fikk jeg hentelapp. Hentet den på postkontoret i dag, og det stod ingenting om betaling på hentelappen. Fikk den også uten å betale noe, men så etterpå at vedlegget fra Posten viste at jeg skulle betalt 110,- i moms - på tross av at den var merket som Gift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte et multimeter jeg, bare for å være sikker :)

Er meget fornøyd med settet. men jeg er litt utsikker på hvordan jeg vil koble dem.

Jeg har nå satt de på parklysene, men ettersom parklysene også står på under kjørelys og fultlys er angel eyesene på hele tiden, noe som kanskje kan se litt dumt ut .. ?

Har bestillt et grøftelys sett (ettermonteringssett), og håper å koble over angel eyesa over på dem etterhvert.

Eller er det noen andre forslag?

I mitt sett var det "holdere" på selve ringene, slik at jeg slapp å lime noe som helst. jeg bare satte de i klem på reflektorene :)

Bra bruksanvisning, håper flere lager lignende når de gjør en oppdatering på bimmern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det er riktig å koble de på parklysene men jeg ville tatt ut pæren til de orginale parklysene. Slik er de koblet orginalt på E39 også.

Det fulgte med noen klemmer i settet jeg kjøpte også men jeg var litt usikker på om det ville holde så jeg limte de istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med lyset i ringene.

Monterte settet, når jeg skrur de på lyser noen av ringene litt dårligere enn de andre.

Men hvis jeg skrur av og på lysene, kommer de tilbake, alle like sterke..

Dette er CCFL 4700 tror jeg..

Noen tips? sende tilbake til taiwn (ebay).

Eller meget godt fornøyd. Skal legge ut bilder så fort jeg får galleri her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Sliter litt med lyset i ringene.

Monterte settet, når jeg skrur de på lyser noen av ringene litt dårligere enn de andre.

Men hvis jeg skrur av og på lysene, kommer de tilbake, alle like sterke..

Dette er CCFL 4700 tror jeg..

Noen tips? sende tilbake til taiwn (ebay).

Eller meget godt fornøyd. Skal legge ut bilder så fort jeg får galleri her..

Jeg har 2 ringer til E36 / E46 liggende (uten strømforsyning). CCFL, 4300. Disse lyser mer blått.

Forresten, hvis det er kaldt, kan det ta litt tid før alle er "oppe og går".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har E30/E32/E34-lykter liggende slik at jeg kan få prøvd dette her på min (og laget en DIY) - uten å ødelegge lyktene mine og uten å gjøre bilen ukjørbar i dagesvis? ;)

Har de gamle lyktene til e30en, disse går i bosset om ikke noen vil ekprimentere på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...