Runar-CSi Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 fillern! har brukt over 30 000,- på å bygge opp 745 motoren som ej he putta oppi 528i. Hvilken intercooler bruker du da ?? Gunnar - Edit: Skilt ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4276 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 originale, med eine stussen rett ned.. ombyggd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har ikke lyst på en stooooor ic da? har et komplett sett med intercooler, alle siliconslanger dump, høyglanspolerte rør som trengs for å montere STOR IC.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 har god plass til stor ic!! men har ikke plass til røra.... men har en patrol som trenger ic.. bilder/mål.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 480x500x65... Det var den jeg brukte på min 745 motor, sammen med røra og slangene og dumpen.... alt er tilpasset den motoren... Så det ville vel blitt "plug an play" på din også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 motoren ja... men en 528 er på ingen måte lik en 6, serie i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 trur ikke du ville fått store problemer med å montere "kit`et"..... så legne du kjører med orginal manifold fra 745 ?? Dette "kit`et" tar mindre plass en det orginale rør oppsettet du kjører med nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 fysisk umuli å få røra ut frammom radiatoren.. måtte i såfall kappa vekk mykje berande konstruksjon.. eventuelt ofra langlysa! men kom med bilder fra installasjonen.. kansje du har en løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 dette er jo ingen problem med litt sveise kunnskaper(noe jeg ikke har) jeg hadde dette i en e30 og den og hadde langlys:) litt trang men d gikk jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 er sertifisert over ørene i sveising..! men å få ca 60mm rør i fronten på e 28 er lite muli.. å komme på b.t. å be om tilgivelse å godkjenning ette å kappa vekk det meste som he med bmw å jer er et dårli sjakktrekk.. er ille nåkk å sette i 3,2 turbo'en.. er trossalt 380nm! å komme med nedkappa front for å få plass til stor ic, er vell å be om avslag å fordømming av ALL ombygging!! e28 til m5 er HELT slutt på.. grunna mykje juks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2005 ikke mye kapping... kun bitte litt i et hjørne på blekket bak ene lykta. det andre inntaket går under rammevangen framme så der trengs det ingen modifisering...absolut ikke problem å sette inn dette i en e28! rått blir det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 her er noen bilder av stashet... det er også til salgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå