DaggEn Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg har en 92' 325i e36 som jeg vil ha mer guffe i. Jeg tenker da på noe mer enn effektanlegg og luftfilter men ikkje så mye som turbo eller kompressor. Hva kan jeg gjøre? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Er i samme situasjon selv. Bortsett fra filter og effektanlegg er det vel grenrør, cam og chip som gjenstår. Gjør du alt det blir det liksom mer gjennomført. Men pass på at du kjøper deler som passer din motor og ikke universaldeler. Har effektanlegg og kn filter (6000 kr), og driver å forhører meg om pris på de andre delene. Chip på 19 hk skulle jeg få for 4500,- grenrør er dyre, ca 7000,- men bestiller antakelig fra danmark der det er ca halve prisen ferdig levert inkl. moms. Cam aner jeg ikke hva koster. Så kommer jo arbeid i tillegg hvis du ikke gjør det sjøl. Blir dyrt ja, så må nesten vurdere om det er verdt det. Går jo an å dele det opp. Halvparten i år og resten neste år. Skal iallfall hive på chip, cam og grenrør til sommeren. Er du heldig kan du få 30-40 hk utav det (inkl filter og effektanlegg). Og så DEN lyden da Uansett blir det garantert merkbar effekt og veeeeldig morsomt Ser forresten ikke bort fra at det blir turbo om et par-tre år. Hehe. Tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 km cams har billige og go kammer. har ikke nr forran meg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 km cams har billige og go kammer. har ikke nr forran meg, Tlf nr. er 63858171 og han holder til på Hemnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 km cams har billige og go kammer. har ikke nr forran meg, Takker Vært innom nettsida og sendt dem en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå