Gå til innhold

Vinge på compact.


Thomas-G
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, skal nok bli rå når jeg blir ferdig me den ja :D

Er jo helt hekta på biler, styling osv, så det skulle bare mangle at jeg henger her inne... skal nok vise meg på noen av sommerens biltreff oxo :D Får se om jeg tørr kjøre selv eller om d blir med å ver tilskuer..

Men singel er jeg ikke... hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, skal nok bli rå når jeg blir ferdig me den ja :D

Er jo helt hekta på biler, styling osv, så det skulle bare mangle at jeg henger her inne... skal nok vise meg på noen av sommerens biltreff oxo :D

Det er bra, kanskje vi sees på et treff da? Fortrinnsvis på Østlandet, siden jeg ikke har noen planer om å dra til Rogaland, og du neppe har planer om å dra til Midt-Norge?

Men singel er jeg ikke... hehe :D

Fillern også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veibil på Reve skal jeg vertfall på, kanskje Rudskogen, men det er ikke bestemt enda :) Skal skrike ut viss jeg skal bortover, for isåfall hadde d vert kult å hilst på noen av dere her inne som skal der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok utelukke Reve for min del, da det ifølge visveg.no er 85 mil en vei! :?

Skulle nesten ha hatt en eller annen form å identifisert hverandre på banetreff! På Gatebil hadde det vært liten vits i det, siden det er mange tusen der, men på BMW CCN-treff er det jo ikke fler enn at det hadde vært mulig å finne folka bak nickene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d hadde ikke vert dumt med en eller annen form for logo eller merke med BMWGuiden på.... Så vi kunne kjent igjen hverandre! Du får ta en prat med Gunnar på kammerset og se om dere klarer koke sammen noe smart :D Om så va så kunne jo vi medlemmer betalt litt for å få et sånnt merke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehehe, den der var jo helt psycho ;)

Den var for rund i kantene liksom, isåfall så måtte resten av bilen også vert sånn... :roll: Men takk for tipset :D

Menneh felgene der derimot var skikkelig fine på Compacten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...