c_ellef Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Har begynt å merke lugging når jeg kjører. Det er akkurat som å sykle på en sykkel med veldig skjevt hjul, slik at bremsen tar hver gang felgen treffer klossen. Slik at det bremser litt, slipper opp og bremser igjen. Slik pulserer det når jeg kjører. Mest dominant på 1 og 2 gir. Merkes også på 3 gir. Fikk byttet kamaksling og dynamo på verksted i januar. Er det noen som har en ide på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Forekommer det bare når det er våte og sørpete veier? for da KAN det være fordelerlokket eller tenningsledningene. Selv skal jeg teste ut bare nytt fordeler lokk i morgen. Men er minus oppi nord, så jeg får ikke svar på om dette funker :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2005 Det har kommet nå i det siste. Når jeg tenker meg om så tok jeg en liten motorvask her om dagen. Kan det være kondens der som gjør problemet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Det har kommet nå i det siste.Når jeg tenker meg om så tok jeg en liten motorvask her om dagen. Kan det være kondens der som gjør problemet da? Hei du. Der har du feilen tenker jeg. Ta opp fordelerlokket du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Ja... uten tvil ! Det er pga motor vaksen din ! Sjekk om du har bløte plugger sjekk fordeler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå