Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Jeg er i Skien av og til. Skal jeg stikke innom og hente delene dine, Gaute?
Morten318 Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 tviler på at han er seriøs, har adressen hans så en tur nedover skal man ikek se bort ifra.. De som er me nedover kan sende meg en PM så får vi se hva det blir til.
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Hvis det blir mange går det ann å leie minibuss, mer økonomisk
DaggEn Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Hvis det blir mange går det ann å leie minibuss, mer økonomisk eg e me..
Gaute Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Jeg er i Skien av og til. Skal jeg stikke innom og hente delene dine, Gaute? Det ville jeg satt pris på, men jeg tviler vel på at rattet jeg har betalt for egentlig eksisterer i det hele tatt. Og hvis det gjør, så er det sikkert en annen som eier det nå.... Er visst bare lureri med denne karen. Spørs om jeg ikke skal spille baseball neste gang jeg er i Skien...... da må jeg ha med meg noen å spille sammen med, og det tipper jeg ikke vil være noe problem å finne. Allerede er det tre andre som har meldt sin interesse for baseball her på forumet. Ser ut til at det kan bli en populær sport i Skien.....
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Eneste dere mangler nå er ballen og en bane å spille på!
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Eneste dere mangler nå er ballen og en bane å spille på! Stakkars mann?
Gaute Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Må man ha bane og ball for å spille baseball? Jaja, jeg skal ikke påstå at jeg er noe flink med slike amerikanske lagsport-greier. Men jeg har hvertfall kropp til å kunne slå en eventuell ball ganske langt......
Morten318 Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Må man ha bane og ball for å spille baseball?Jaja, jeg skal ikke påstå at jeg er noe flink med slike amerikanske lagsport-greier. Men jeg har hvertfall kropp til å kunne slå en eventuell ball ganske langt...... Får slå hardt nedover. Dvs da får han ikke fart og får rømt
DaggEn Skrevet Mars 22, 2005 Skrevet Mars 22, 2005 Jeg elsker baseball. Har aldri spilt det før men dere får d til å høres så interessant ut. PS! Jeg er en ego-spiller så d kan være at jeg ikkje gir fra meg ballen
John H Skrevet Mars 22, 2005 Skrevet Mars 22, 2005 ballen bor i skien ihvertfall hahaha Kommer til å få skikkeli juling han der vertfall
DaggEn Skrevet Mars 22, 2005 Skrevet Mars 22, 2005 http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4905 For dem som er interessert i baseball..
andy-k Skrevet Mars 22, 2005 Skrevet Mars 22, 2005 Han skylder meg også penger! Han blir anmeldt av meg om ikkje så lenge. Eg fant ut at han var en stor svindler når eg ettersøkte varene han skulle ha sendt. Eg kan ikkje spele baseball så det er ikkje aktuelt. Men eg kommer til å anmelde han om ikkje så lenge og i tillegg veit eg om fleire som vil gjere det samme. Men fleire det er som anmelder han så bedre er det! Men uansett det dummeste han gjer er å lure en sunnmøring for peng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå