Gå til innhold

Forsikring E34 18år

Kenzuke
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg vurderer å kjøpe en '91 BMW 520i 24V E34 , fyller 18 i slutten av måneden, å har tenkt å ha forsikringa på meg sjøl. Lurer på om noen har litt peiling på om det er en høy eller grei pris for å forsikre denne bilen?

-- Forventer ingen nøyaktig pris, bare hvordan denne bilen ligger på pris-stigen i forhold til andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ringte nettop gjensidige. På meg sjøl blei forsikringa på 9950 (inkl helseforsikring) da var det vel rundt 20.000km i året, om jeg ikke tar _helt_ feil ... Og med 30 - 40% rabatt pga skadefri kjøring med motorsykkel i 2 år .. Synes det var litt dyrt allikevell jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW og 18 år er det mange forsikrings selskaper som styrer unna.. Prøv å kontakte de litt mindre selskapene.. f.eks. banker ol. (Terra har vel litt rimelig) Men det er vel greiest å sette forsikringa på foreldrene i begynnelsen...

På min 320i som jeg hadde skulle Vesta ha 99,000,- i året av meg.. Med andre ord uønsket som kunde.. :wink: Mens på foreldrene mine skulle de ha ca 3,700,- Men vi byttet til slutt pga av at Vesta ikke ville dekke en skade på bilen. Gikk da over til Sparebank 1, der vi måtte betale 2600 i året med delkasko. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags forsikring er 9950,-? Delkasko?

Jeg er 23, har 30% og betaler 6k for min, med 8000km (jada, må nok endres.. hadde to biler på 8k frem til jul..).

Det var delkasko. Brann, tyveri, men ikke havari ...

Saken er den at jeg må betale et ungdomstillegg, som jeg får tilbake når jeg fyller 23 (forutsatt at jeg kjører skadefritt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...