Gå til innhold

Svetting toppdekselpakning E39 540

venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

har ingen erfaringer med dette, men det er lurest å bytte ja. en ting er at det kommer ut, det blir enda verre om det kommer litt vann inn. Er ikke mye så skal til så får du fort et annet problem. Er jo tross alt ventilene osv som sitter inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått 80.000km, norsk bil og det svetter. Jeg bør vel bytte toppdekselpakning. Noen som har erfaringer med det?

Bare å bytte pakning.... er noe arbeid på åtteren men d går greit.

Du må se hvor mye det svetter, har en 528. svetter i bakant på pakninga så det kommer ned på eksosmanefoil. varmt eksosrør og olje, lukter DRITT.

Skal bytte til torsdag på min...

Men er det bare litt olje rundt kanten er det bare å kjøre med, kansje prøve å stramme boltene litt.

Som BMW323i sier: har ingen erfaringer med dette, men det er lurest å bytte ja. en ting er at det kommer ut, det blir enda verre om det kommer litt vann inn

Skal mye til før det kommer vann inn dær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører manuell :D selfølgeli!! er kansje ikke ille d, har kun kjørt X5 med 4.4, var glad i suppe den åsså....

Det var egentlig han med 540en jeg tenkte på. Du har jo ikke motoren jeg beskrev... :) Tror ikke 540 med manuell gir er veldig vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...