venture2076 Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Den har gått 80.000km, norsk bil og det svetter. Jeg bør vel bytte toppdekselpakning. Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 har ingen erfaringer med dette, men det er lurest å bytte ja. en ting er at det kommer ut, det blir enda verre om det kommer litt vann inn. Er ikke mye så skal til så får du fort et annet problem. Er jo tross alt ventilene osv som sitter inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Den har gått 80.000km, norsk bil og det svetter. Jeg bør vel bytte toppdekselpakning. Noen som har erfaringer med det? Bare å bytte pakning.... er noe arbeid på åtteren men d går greit. Du må se hvor mye det svetter, har en 528. svetter i bakant på pakninga så det kommer ned på eksosmanefoil. varmt eksosrør og olje, lukter DRITT. Skal bytte til torsdag på min... Men er det bare litt olje rundt kanten er det bare å kjøre med, kansje prøve å stramme boltene litt. Som BMW323i sier: har ingen erfaringer med dette, men det er lurest å bytte ja. en ting er at det kommer ut, det blir enda verre om det kommer litt vann inn Skal mye til før det kommer vann inn dær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jeg får et Racing team fra BMW til å gjøre det. Pakninger og jobb for 2000. Da er det greit å gjøre det og også få andre til å gjøre det syns jeg. Disse gutta bygger motorer opp fra grunn av, helst M3'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 ikkje ille det dær... Bare løp å kjøp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Nå sliter jeg kun med det jævlige bensinforbruket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Mye? Min er jævli, bra liter på bykjøring, å 0,75 0,8 på lanndevei. i 90kmt++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Min bruker 1,7 by, og litern på langkjøring. Er jo V8'er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 synes det er ille, men uten mat å drikke duger motoren ikke. Vært på BMW å sjekka om det ligger noe galt i feilminne? Er ikke sikker hva som er normalt på disse bilene da, står det noe i instruksjonsboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Synes ikke literen på langkjøring og 1.7 på bykjøring høres så helt ille ut med 4.4-liters V8er og 286 fullblodshester.. Har du automat eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 kjører manuell selfølgeli!! er kansje ikke ille d, har kun kjørt X5 med 4.4, var glad i suppe den åsså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jeg kjører selvfølgelig automat. Hvorfor gire selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 kjører manuell selfølgeli!! er kansje ikke ille d, har kun kjørt X5 med 4.4, var glad i suppe den åsså.... Det var egentlig han med 540en jeg tenkte på. Du har jo ikke motoren jeg beskrev... Tror ikke 540 med manuell gir er veldig vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 oki, en liten leif dær ja... men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå