Gå til innhold

Svenske delebutikker

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

www.stylabilen.se har FK.

Sjekket nettopp pris til min der, så det er samme som du skal ha (hvis der er til 520n):

Hej Gunnar!

FK Coiloversen kostar 8195:- (FKBM73)

En suspension kit 60/40mm kostar 3795:-

Mvh Lucian

60/40 FK koster 4400-4500,- i Norge, så jeg tror nok fortjenesten fort forsvinner i frakt og greier hvis du kan kjøre og hente selv noe sted. Men er usikker på hva frakten kommer på. Kan nok være mer å tjene om du skal ha noe dyrere, som Bilstein eller coiloversene.

Kommer nok til å handle i Norge selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du finner priser på dempere og fjærer?? Jeg har lett igjennom utallige nettbutikker og aldri funnet noen pris untatt på de dyreste justerbare settene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Men er mest AP jeg vil ha alternativ leverandør av. A-dekk er innen en halvtimes kjøring, og hadde bra pris på FK. Sendte allikevel en mail til Styling-Tech, så får vi se.

NSS, du må ringe/sende mail til alle. Eneste jeg har funnet med pris er danske Schmiedmann, men de ville ikke sende til Norge lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Men er mest AP jeg vil ha alternativ leverandør av. A-dekk er innen en halvtimes kjøring, og hadde bra pris på FK. Sendte allikevel en mail til Styling-Tech, så får vi se.

NSS, du må ringe/sende mail til alle. Eneste jeg har funnet med pris er danske Schmiedmann, men de ville ikke sende til Norge lenger.

Har sendt en del mail, men de fleste svarer ikke :lol: Latterlig måte å drive webbutikk på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Tror jeg bare finner et sted som er billig i norge :D ... Noen som vet om et sjappe som selger standard demper eller tilsvarende til bilen min? For en rimelig slant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du har sendt mail til og ikke fått svar? Har fått fra de fleste jeg, bortsett fra direkte til AP og FK.

Skal du senke mer enn 40mm kan du glemme OS og GS. De har kun originaldempere, senkefjærer og coilovers (10k). :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...