Kjell Rune Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Hører rykter om att dette ikke skal være en m3 men en vanlig e30 som er den orginale dtm bilen med jagermeister dekor på. noen som vet noe om dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brusern Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Du blander ikke med denne jagermeister ascona b`en da : Denne er forresten tilsalgs.. (Beklager, hvis jeg ødla tråden din) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 var d ett forsøk på og vær hånslig. hmmm vist du tror jeg kunne forveksle en bmw med en opel tar du rimelig feil. det skal vist være ett vanlig e30 karosseri og jeg har bare sett m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har bare sett Jägermeistrene som M3.. Ikke hørt om noe annet heller. Kan ikke huske å ha sett noen vanlige E30er i det hele tatt på bildene fra DTM-løp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Hører rykter om att dette ikke skal være en m3 men en vanlig e30 som er den orginale dtm bilen med jagermeister dekor på. noen som vet noe om dette??? Jeg tror M3´en er den orginale DTM Jãgermiesterbilen.Jeg har noen papirer med litt info på M3 Jãgermeisterbilen og på "fakta"-opplysninger står det i alle fall ikke noe om noen vanlig E30 kom før M3´en med jãgermisterdekor. Tekniske data på bilen som ble kjørt i DTM i 1988 var som følger: 4-sylindret motor på 2493ccm med 4 ventiler pr. sylinder Bensininsprøytning med tank-kapasitet på 110 liter 330 Hk ved 8500 o/min 5 gir med slipp differential 25 meter med bur i bilen Hjulvidde:2565,5mm ,lengde:4345mm ,høyde:1330mm , vekt: min 940kg Toppfart:281 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå