gassapaa Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Hvordan få grooooom lyden i min 318is e30? Må jeg bytte midtpotta og bakpotta eller holder det med bakpotta....har og tenkt å montere kn filter. Sleng gjerne opp noen linker til merke, pris osv. Hadde tenkt å bruke rundt 5-8k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Fjern grenrøret og hele opplegget Får du masse lyd:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Hvordan få grooooom lyden i min 318is e30?Må jeg bytte midtpotta og bakpotta eller holder det med bakpotta....har og tenkt å montere kn filter. Sleng gjerne opp noen linker til merke, pris osv. Hadde tenkt å bruke rundt 5-8k. Som mange har skrevet før, se på venstre side -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Som mange har skrevet før, se på venstre side -> Eller som de fleste av oss sier, HØYRE side -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Ehh, kremt... Hehe, eller ta en liten titt på høyre side. Ørliten error der. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Tenkte mer på hva dere har av erfaringer...hva du får for pengene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 du har minst to plugger for lite til å få: GROMM lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 du har minst to plugger for lite til å få: GROMM lyd Da må jo Alfa Romeo sine Twinspark motorer VIRKELIG lage gromlyd med sine 8 tennplugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 øøøøøøø...... fikk hemicuda me 16!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 ja, får verre litt seriøs jeg da, siden alle andre har brukt opp spøkene lo forresten av "venstre sida" du skrev at du ville ha lyd, og go lyd for en billig penge er Simons effektanlegg. Om du kun skal bytte en potte så må du bytte den bakre potta, dvs den som stikker ut bak. du vil seff få mest lyd om du bytter beste. Sleng på et luftfilter og så bør du ha gromm 1.8liters lyd! Simons racing potter får du kjøpt på bilextra eller biltema. vil tippe det kommer på en 3 lapper for de pottene. En ulempe er at de ruster litt. Et luftilter får du vell fra omtrent 500 (om du treffer dem på tilbudsdager) og oppover. jeg syns personlig at 5 - 8 på luftfilter og eksos er mye penger. kommer vell rundt 4 - 4500 kr dette. dette holder plenti, så kjøper du kvass kam for resten av pengene da får du litt power og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Holder med Bmw323i at det er vanskelig å komme utenom Simons for billige bra eksosanlegg. Evt. kan Svendsen lage noe skreddersydd for en hyggelig pris. Rustfritt gir litt råere lyd, men holder ikke nevneverdig lenger enn ordinært og tatt prisen i betrakning må man vurdere om det er verdt det. Bare ikke forvent det store effekthoppet. Det beste man kan håpe på å oppnå er fet lyd, noe som gjerne gjør opplevelsen av akselerasjon sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Forresten; dersom du er villig til å spa opp litt mer penger er et sett med individuelle gasspjeld fra dBilas en av de beste måtene å få racinglyd i isbilen kombinert med en 12-15 ekstra ponnier under panseret. Konfilter er som en promp i motvind smmenlignet med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 gir ikke svendsen livstidsgaranti på anlegga sine da? jaffal så lenge du eiger bilen? eller var det ferritta? syns å minnest nåke slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Raka rør å simons på enden.. å DBilas gasspjeld.. på OS bildeler mener jeg at de hadde slike til salgs..!! så e d gudd...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 KJØP EN DIESEL.....OG MONTER EN EFFEKTANLEGG....SÅ SKAL DERE HØRE GROM LYD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå