Divine Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Hei ! Lurer på hva det koster og få montert en kvass kamm i bilen + hk dette gir? er alt underveis og skaffe meg trim chip, og nå er det kvass kammen jeg ikke får ut av hode mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 pris på jobb vet jeg ikke. selv en dreven mekaniker bruker lang tid på å bytte kam. om det skal gjøres skikkelig bør toppen taes helt i biter, renses, så montere delene og smøre opp på nytt. så det blir iallefall ikke billig om du leverer den inn. effektøkning kan variere noe voldsomt. om du kun bytter kam får du vell kanskje en plass mellom 10 - 15 hk. Om du samtidig bytter effektanlegg og luftfilter og leverer toppen inn til porting vil jeg tro at du kan dra ut 20 - 30 hk (+?) kanskje mer. vil tro du kan passere 30 hk om portinga er skikkelig. Men du vil merke det en hel del i bilen etter chip, kam, eksos og luftfilter. Portinga er liksom "den manglede biten" for å dra mest hk ut. håper det hjalp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 ekksos og luft filter er i bokks.. Chip kommer så snart lønna er på plass Hadde vert artig og hørt noen erfaringer og pris ved kvas kam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå