Gå til innhold

Noen som har bilder av e36 med dtm-speil??


 Share

Anbefalte innlegg

Speil skal helst være samme farge som bilen.. :)

Har M3-speil liggende til min. Er kanskje ikke helt "riktig" på en 5-serie, men tror det blir bra. Synes det er verre at det sitter M3-speil på alle slags VWer og japser... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil skal helst være samme farge som bilen.. :)

Har M3-speil liggende til min. Er kanskje ikke helt "riktig" på en 5-serie, men tror det blir bra. Synes det er verre at det sitter M3-speil på alle slags VWer og japser... :?

Er nok helst enig. Hvertfall til jeg ser noe som overbeviser meg til noe annet.

BTW: Her om dagen kjørte jeg bak en Polo (den modellen som det står Golf bakpå). Den var blå, hadde M3 speil, diffuser nederst på bakfangeren (slik som E36 M3), og når jeg kjørte forbi ham så jeg at han også hadde angeleyes. Da var det faktisk rett før jeg måtte stoppe og spørre ham om hvorfor han ikke bare kjøpte seg en BMW, siden han tydeligvis liker BMW-ting, men siden han også hadde "lexus lykter" bak lot jeg det være. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo så klart en smakssak for hver og en..har hatt m3 speil på begge mine gamle bmw'er og var fint fornøyd med det..men har alltid likt dtm speil, så hvorfor ikke prøve dem..forandring fryder jo sier de..

Synes det er verre at det sitter M3-speil på alle slags VWer og japser...

Det er jeg veldig enig i..men nå har jo jeg Lexus lykter så jeg skal vel ikke si noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil skal helst være samme farge som bilen.. :)

Helt enig! Evt. så kan de til "nød" være i carbon... ;) Men ikke alle farger passer med kontrasten mot carbon heller.

Har M3-speil liggende til min. Er kanskje ikke helt "riktig" på en 5-serie, men tror det blir bra. Synes det er verre at det sitter M3-speil på alle slags VWer og japser... :?

E34 M5 ble jo levert originalt med de speilene på de siste årsmodellene, så det er ikke feil Gunnar.

aaa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...