DaggEn Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Lurer på om det er noen som har erfaring med www.maxam-tuning.com og kan anbefale dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Kjøpte klare spredere til min e36 av de. Så de hadde det på lager og bestilte det på flekken. Men det tok likevel 2 uker før de kom i posten.. Men de virker greie, flink til å svare på forespørsler og sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Maxam var billige. Om leveringstiden er rimelig tror jeg at jeg blir å kjøp meg evo-vinge til våren og frontleppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Kjøpte klare spredere til min e36 av de. Så de hadde det på lager og bestilte det på flekken. Men det tok likevel 2 uker før de kom i posten.. Men de virker greie, flink til å svare på forespørsler og sånn.. Okay. Men de var ikkje greie med meg når det gjaldt forespørsler. Jeg har sendt 4 forespørsler til dem og fått svar på 1 av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 hmm.. kansje det bare var et tilfelle med meg da... får vente å sjå om det kjem noen flere kommentarer etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har fått kjempe bra service hos maxam-tuning, anbefales++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasf Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 de var jo ganske billige også da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 har gode erfaringer med maxam-tuning svarer alltid på mail og er serviceinnstilte. svarer t.o.m. på søndagskvelder og lignende andre bekjente har også gode erfaringer der de ordna frakt og lignende på billigst måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Fikk faktisk svar på en 2 uker gammel forespørsel nettopp Ja de er billig men har det en sammenheng med kvalitet/passform?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Noen som har bilde av E36 panserforlenger montert på bil? Ble nysgjerrig på hvordan dette egentlig ser ut? http://maxam-tuning.com/catalog/product ... cts_id=438 Sidene til Mattig var ihvertfall ikke til noen hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Det ser ikke noe spesielt bra ut. Her er en versjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Regnet egentlig ikke med at det var "The Ultimate Styling" heller, lurte bare på hvordan det så ut, eller langt på vei ikke så ut er vel nærmere sannheten. Om det blir E36 på meg så blir det ikke panserforlenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Har nå mailet maxam-tuning 2 ganger, uten å fått svar! Må vel kanskje mote meg opp til å ringe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå