Fubar Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Har fått meg ny bil med skinnseter, og lurer på hvordan best mulig vedlikeholde skinnet både ang. vasking og "smøring"? Noen som har noen produkter å anbefale så kjør påo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ok. spørs om jeg gidde bruke såpass spenn på det Tror jeg går for Turle Wax Emerald series, skinnvask eller hva det heter. Ligger på en 130 kr. Deres produkter pleier jo holde god standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Ok. spørs om jeg gidde bruke såpass spenn på det Tror jeg går for Turle Wax Emerald series, skinnvask eller hva det heter. Ligger på en 130 kr. Deres produkter pleier jo holde god standard. En god regel når det gjelder skinnpleieprodukter er å prøve på en liten flekk før du har sveipet over hele interiøret. Noen produkter kan nemlig lage flekker/skjolder på setene. Jeg opplevde dette med Turtle Emerald på E30en min og kan derfor ikke anbefale dette produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg kan anbefale AUTO GLYM leather care cream, har brukt denne i flere år, med kjempe bra resultat. koster vel ca 150.- å selges på bl.a. mekonomen. (der får du også rabatt hvis du er BMWCCN medlem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Noen tips for fjerning av kvit maling fra de stakkars svarte skinnsetene mine? kom visst litt borti en gang, merket det ikke før senere når malingen var blitt knallhard, vetsje en gang om den er vann, olje, whatever-basert. kanske irriterende dennederre flekken, får an mitt i fleis´n når du åpner døren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg kan anbefale AUTO GLYM leather care cream, har brukt denne i flere år, med kjempe bra resultat. koster vel ca 150.- å selges på bl.a. mekonomen. (der får du også rabatt hvis du er BMWCCN medlem) Autoglym har jeg også god erfaring med, glimrende produkter. Har ikke prøvd leather care, så tror jeg skal teste den Men hvor ligger Mekonomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Åsensenteret (tidligere osjord åsen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 bare husk att du kan få knirking i skinnet ved bruk av feil stoff. jeg vil annbefale en hvit boks som du får kjøpt hos skomakkere som er som en voks. den funker og varer lenge. d er ikke crem men litt bedre konsistens og må virkelig kozest inn i skinne. varer lenge den vertfall og beholder glansen og mykheten bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Hmm, har de bare disse produktene hos BMW forhandlere?Da må de vel ha på Bavaria på Forus (Stavanger) Bavaria har disse pleieproduktene, ja. Men husk at det sannsynligvis er et annet merke i flasker med BMW-merke og prislapp med høyere tall på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå