Brightlight Skrevet Mars 3, 2005 Skrevet Mars 3, 2005 Vet noen om hvor jeg kan bestille dette, begynner å haste etterhvert!!
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Skrevet Mars 3, 2005 Svendsen eksos kan bygge custom for deg. Eksempel på hva de kan ordne:
Brightlight Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Skrevet Mars 3, 2005 Hei! Snakka me Svendsen i Trondheim i januar, hainn æ snakka me da ment d kuinna bli vanskeli på biln min pga plass. Dæm hadd itj bygd te e36 fø. Men dæm va villig te å prøv, men da mått dæm ha biln inn te sæ før april pga at dæm fikk fer my å gjør bætter mars. Heill på å tepasse styling,skifte bræmsa å sænkesætt no. Så d e itj sålett å fløtt deinn fer tia...
Sagen Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg fikk sveiset dobbelt utløp til min Passat i sommer. Det gjorde jeg hos Ferrita-forhandleren i Trondheim. De var veldig flinke ihvertfall, Husker ikke hva de hette i farten, men hvis du snakker med http://www.jorgenrud.no Så vet de hvem det er. Det er nemlig deres samarbeidspartner. Går jo an å prøve!
DaggEn Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 Silverback skrev: Jeg fikk sveiset dobbelt utløp til min Passat i sommer. Det gjorde jeg hos Ferrita-forhandleren i Trondheim. De var veldig flinke ihvertfall, Hva måtte du betale for det?
Hugaas Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 Tror de selger dette på sofienberg bilsenter tilpasset e36, har selv dtm m/utblås på hver side som jeg handlet universal hos maxam.tuning og etter mange mange timer med tilpassing ble det sånn nogenlunde brukbart
Sagen Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 DaggEn skrev: Silverback skrev: Jeg fikk sveiset dobbelt utløp til min Passat i sommer. Det gjorde jeg hos Ferrita-forhandleren i Trondheim. De var veldig flinke ihvertfall, Hva måtte du betale for det? Betalte 3500 for dette. Fikk bestemme helt selv hvordan jeg ville ha det, og med hvilke enderør. Veldig god service, og kjekke folk! Anbefales
M6 Bjørn Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 Syns ikke 4 enderrør på E36 er noe særlig fint men på E38 derimot \:D/
Brightlight Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Skrevet Mars 4, 2005 Synes ikke det passer jeg heller, derfor blir det 1 på hver side...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 1 stuss på hver side kan vel ikke være pent? Synes selv 2 stk på hver side tar seg rimelig bra ut på E36 (såfremt resten av bilen tilsier det): Den bilen der er bare perfekt utvendig altså
Brightlight Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Skrevet Mars 4, 2005 Smak og behag der også da... Synes selv at to på hver side er for mye, men at det passer bra på M biler av nyere dato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå