Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Snakka me Svendsen i Trondheim i januar, hainn æ snakka me da ment d kuinna bli vanskeli på biln min pga plass. Dæm hadd itj bygd te e36 fø.

Men dæm va villig te å prøv, men da mått dæm ha biln inn te sæ før april pga at dæm fikk fer my å gjør bætter mars.

Heill på å tepasse styling,skifte bræmsa å sænkesætt no. Så d e itj sålett å fløtt deinn fer tia... :(

Skrevet

Jeg fikk sveiset dobbelt utløp til min Passat i sommer. Det gjorde jeg hos Ferrita-forhandleren i Trondheim. De var veldig flinke ihvertfall,

Husker ikke hva de hette i farten, men hvis du snakker med http://www.jorgenrud.no Så vet de hvem det er. Det er nemlig deres samarbeidspartner.

Går jo an å prøve! ;)

Skrevet
  Silverback skrev:
Jeg fikk sveiset dobbelt utløp til min Passat i sommer. Det gjorde jeg hos Ferrita-forhandleren i Trondheim. De var veldig flinke ihvertfall,

Hva måtte du betale for det?

Skrevet

Tror de selger dette på sofienberg bilsenter tilpasset e36, har selv dtm m/utblås på hver side som jeg handlet universal hos maxam.tuning og etter mange mange timer med tilpassing ble det sånn nogenlunde brukbart

Skrevet
  DaggEn skrev:
  Silverback skrev:

Hva måtte du betale for det?

Betalte 3500 for dette. Fikk bestemme helt selv hvordan jeg ville ha det, og med hvilke enderør. Veldig god service, og kjekke folk! Anbefales ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...