Gå til innhold

Bremsestøv


ØyvindB
 Share

Anbefalte innlegg

Ikveld sitter jeg i stua og prøver å få ett sett felger fine. Bremsestøvet sitter noe så inn i ... etter en time med autoglym rubbing og tannbørste (på en felg) så er jeg ikke fornøyd med ressultatet.

Noen tips til løsninger for å bli kvitt støvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare brukt svamp/kost/avfetting på mine felger, det har stort sett vært nok. Men har igrunnen ikke opplevd at bremsestøvet har brentt seg fast. Hvis det har svidd seg inn i klarlakken har du vel et problem..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld sitter jeg i stua og prøver å få ett sett felger fine. Bremsestøvet sitter noe så inn i ... etter en time med autoglym rubbing og tannbørste (på en felg) så er jeg ikke fornøyd med ressultatet.

Noen tips til løsninger for å bli kvitt støvet?

Har du Autosol liggende så prøv med det. Det blir som en grov rubbing og skader ikke lakken visst du bruker det med litt forsiktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva som er best til å forebygge dette prob?

Du kan skifte til EBC Greenstuff klosser. Da får du litt bedre bremser og bremsestøv på felgene er en saga blott.

Støtter dette ja..om du ikke merker det helt store på bremseeffekten, så støver det iallefall møe mindre.. :) Holdbarheten er bedre i forhold til originalt også (iallefall original Peugeot). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...