Gå til innhold

Hjelp::: BMW E36 Interiør


sassion99
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om interiøret (framstoler og baksete) fra en 97'mod e36 compact passer i en e36 sedan?

Har kommet i kontakt med en som selger sportsinteriør for en billig penge, men siden det er forskjellig delenummer på interiøret i compact å sedan, lurer jeg på om noen vet om det går ann å tilpasse, eller om det passer rett inn...

MVH Andre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke selge sjelen min på det, men tror ikke det interiøret vil være kompatibelt.

Det vil vel også avhenge av om du har coupe eller sedan, og siden du har sistnevnte tviler jeg på at det passer.

Kanskje med litt mekking og skruing...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for rask tilbakemelding...

Har snakket med gs bildeler og de sa at det er to vidt forskjellige bakseter, så det vil nok ikke passe...

Får lete videre etter sportsinteriør eller skinn interiør tilsalgs jeg... Noen som vet om noen som skal selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letet litt her i forumet nå, men det eneste jeg fant var et par stykker som solgte til coupe. Og det hjelper deg fint lite.

Jeg ville letet litt på autodb, kanskje satt inn en annonse der (gratis). Og selvfølgelig fått inn en her på kjøp&salg-forumet :P

Generelt virker det som det er lettere å få tak i skinninteriør til coupe enn sedan. Det erfarte også jeg da jeg prøvde å kjøpe skinninteriør til min gamle BMW, heldigvis fikk jeg med deilig feite skinnstoler i nybilen 8)

Et siste tips vil være å ringe O.S Bildeler, prisen ligger nok høyere der enn privat, men pleier å være kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det de ligger på hos forhandlere, men er deu medlem i BMWCCN så får du 15-25% rabatt hos OS

15-25%? 10% mener du.. og om han må gjøre noe med delene så gir han ikke rabatt (han måtte presse i en foring for meg i et casterstag, da forsvant rabatten, mens Bavaria gjør det gratis). :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...