528i Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Kjedebrev er noe fanden har skapt. Man får aldri en k®one ut av det! MEN NÅ: Endelig et godt kjedebrev, og husk at å bryte et kjedebrev kan gi uoverskuelige konsekvenser. Dette kjedebrevet ble startet av potente menn - som deg, for å gjøre ens sexliv enda mere fantastisk. I motsetning til normale kjedebrev, så koster dette deg ingenting overhodet. Du kan kun vinne!!!! Send ganske enkelt en kopi av denne mail til dine syv beste venner som er like potente og virile som deg selv. Deretter bedøver og pakker du inn din kone/venninne i en stor pappkasse (husk lufthull) og sender kassen pr post til den mottaker som står først på adresselisten. Snart står ditt navn øverst på listen og du vil motta 823.543 kvinner via posten. I henhold til den statistiske normalfordelingsteori vil det deriblandt være minimum: 0.5 Miss Norge, 2.5 modeller, 463 ville nymfomaner, 3.234 attraktive hustru-emner, 20.198 multiorgasmistinder, 40.396 biseksuelle kvinner. Det gir summasumarum 64.294 kvinner, som ganske enkelt er hetere, mer åpensinnede og lekrere enn den gamle sure kjerringa som du nettopp har avsendt. Og det beste er at den gamle kjerringa garantert ikke vil være blant dem du mottar. BRYT UNDER INGEN OMSTENDIGHETER KJEDEN! En mann som kun skrev til 5 i stedet for de angivne 7 venner fikk den gamle kjerringa tilbake med posten fremdeles iført den ankel-lange hel-lodne morgenkåpen hun bar ved avsendelsen, fremdeles utstyrt med langvarige hodepineanfall og et anstrengt ansiktsutrykk. Samme dag flyttet den internasjonale topp-modellen, som han siden kjerringas avsendelse hadde bodd sammen med, ut av huset for å flytte sammen med hans beste skolekamerat (som han ikke hadde skrevet til!). Mens jeg har videresendt denne mail, så har den mannen som står seks plasser over meg på listen, allerede mottatt 837 kvinner og ligger nå på sykehuset med alvorlige symptomer på dehydrering. Utenfor hans rom venter allerede de neste 452 pappkassene. Han som står fem plasser over meg døde av overanstrengelse på mandag. Det tok seks likmenn fire timer å få bort smilet hans. Det gikk to dager før man kunne legge lokket på kisten. DU MÅ HA TILTRO TIL DENNE MAILEN!! Dette er en enestående mulighet for å få bedre sexliv. Ingen dyre middagsinvitasjoner, ingen timelange samtaler om trivielle saker (som kun interesserer kvinner) bare for å få henne overtalt til sex. Ingen forpliktelser og ingen sur svigermor og heller ingen dødsstøt og ufine ord som for eksempel bryllup eller forlovelse som jo kun gjør oss pinlig berørt med påfølgende angst. Nøl derfor ikke med å sende allerede i dag dette kjedebrevet til dine 7 beste venner. PS: Jeg hadde ikke noen kone tilgjengelig akkurat nå så jeg sendte min støvsuger i stedet, det må gå ut på ett (når den ikke suger mer skifter man den jo ut). det gjor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehehhe, jækla bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Hahahaha!! Jævlig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 HAHA!! Najs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehehe . Noen har en livlig fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Gammel, men like bra vær gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå