Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei dama har termin i mai, og når vi hadde handlet barnevogn fant eg ut at bilen hang i en tynn tråd, det var ikkje plass til barne vogna i bagasje rommet! Snipp snapp snute så var eventyret ute! :cry::cry::cry:

Skrevet
Nei dama har termin i mai, og når vi hadde handlet barnevogn fant eg ut at bilen hang i en tynn tråd, det var ikkje plass til barne vogna i bagasje rommet! Snipp snapp snute så var eventyret ute! :cry::cry::cry:

Ikke gi deg! Alt går, bare man vil det nok...Klarer å strappe vogna i golfen til dama jeg å... Bare å demontere litt :roll::wink::lol:

Skrevet

he he. jeg har gått i innkjøp av peugot stasjonsvogn jeg 2001 mod jeg. :) også har jeg e30 turingen da. tvillingvognen passer akuratt baki der. :)

Skrevet
Når vi fikk jenta vår, så hadde jeg en E-3o 325i, å vi hadde ingen problemer med barnevogn.
Jeg hadde også E30 når jeg fikk mitt første barn. Men E30 har jo gigantisk bagsjeromsåpning i forhold til E36 coupe. Rommet er stort nok, men åpningen er enkelt og greit for liten. Og så er ikke bredden all verdens....:-)
Skrevet

Han så sikkert ikke denne før han leste "faktaene" fra Zett

Disse dataene er hentet fra Zett sin modellkatalog og kan avvike fra den aktuelle modellen i prospektet.

Egenvekt 1375 kg

Skrevet
Han så sikkert ikke denne før han leste "faktaene" fra Zett

Disse dataene er hentet fra Zett sin modellkatalog og kan avvike fra den aktuelle modellen i prospektet.

Egenvekt 1375 kg

OK. Sånn å forstå. Jaja, det skal ikke være lett å få med seg alt..... :-)

Hvis det er relevant, så er egenvekt på min oppgitt til 1350 kg i vognkortet, men den veier faktisk mindre på biltilsynets vekt.

Skrevet
Den har jo M52 motoren med alublokk ikke sant? Da skal den veie rundt 1300 kg! Hva står i vognkortet ditt da?
OK. Sånn å forstå. Jaja, det skal ikke være lett å få med seg alt..... :-)

Hvis det er relevant, så er egenvekt på min oppgitt til 1350 kg i vognkortet, men den veier faktisk mindre på biltilsynets vekt.

Dah.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...