Rogern Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 stangen som går fra girkasse og du setter girstangen nedi er knekt etter en kræsj. trenger begge deler da girstangen er skjev.noen som har en gåen kasse med diss deler på kansje?
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 muligens jeg har, er det bare en stang eller er det en plate?? har et par kasser som er rimelig ferdige, men de har en plate der, tror det er et fett samme hva du har, jeg har hvertfall den plata hvis du er interessert, holder til i Skien hvis du er int så kan du komme å få ei gåen kasse med alle delene, hehe...
Rogern Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Skrevet Mars 4, 2005 d er den stangen som man stikker inn i en foring i bakkant. er ingen plate hos meg... kassen står på en m20. plate eller ikke plate,bare stanga er der så blir d vell bra.har du girstang også?
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 tror jeg har det ja, sjekker i morra, skal ut en tur nå, og orker ikke bort i det kalde verkstedet mer idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå