DaggEn Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg satt og surfet og plutselig ble all skriften på internettsidene mye større. Her på bmwguiden er all skriften kjempestor. Noen som vet hva som kan ha skjedd og hvordan jeg kan fikse på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Gå på view/vis og ned på textsize/skriftstørrelse.... Kanskje det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2005 Gå på view/vis og ned på textsize/skriftstørrelse.... Kanskje det hjelper.. Takk for hjelpen. Har vært ganske irritert over problemet i de siste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Bare hyggelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Lite tips: CTRL + rull med museknappen (om du har det på den da...) så skifter det størrelse etter hvem vei du ruller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Lite tips: CTRL + rull med museknappen (om du har det på den da...) så skifter det størrelse etter hvem vei du ruller.... Etter hvilken vei du ruller heter det!!!!! ikke hvem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 noen sier faktisk( hvem) istedenfor( hvilken/hvordan) etc snodig det dær men en kompis sier det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Kanskje det har noe med promilla/promillen å gjøre.....eller hvor man/en kommer fra(eller heter det "ifra"....jaiiiiks, nå ble jeg usikker på om jeg er kan norsk i det hele tatt!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå