///M Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 http://www.mercefreaken.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4048 det var jeg som oprettet dette emne. og se hva slags svar jeg fikk var ikke særlig saklig dette. skrev jeg noe feil når jeg skrev det spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Barnslige svar du fikk da. Vi får trøste oss at mercer er stygge i forhold til bmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehe for en gjeng! sporet litt av kan du si..dårlig med svar fra de gutta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Prøv heller på dette forumet: http://www.mbentusiastklubb.com/compone ... Itemid,53/ Men oppgi hvilken modell osv. det gjelder. Erfaringsmessig får man alltid mer seriøse svar hvis man gidder å komme med litt opplysninger om bilen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Det var en kompetent gjeng det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 "taxi forum" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2005 hehe, de er mesteparten voksne folk der og noen unge, jeg var medlem der for lenge siden, men trives ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 De fleste Mærsje eiere er et eget folkeslag,sære og trangsynte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Taxi sjåfører hele gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 DIsse disse... joda.. men hadde du skrevet bil typen, hadde det nok dukke opp en del bedre svar.. Begynner først en og spøke, henger flere klovner seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 det ble til en morsom tråd iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå