gassapaa Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Klarte for 20 minutter siden å snurre me bilen og smelle det ene bakhjulet inn i fortaus kanten....felgen fikk en kraftig smell og fikk noen sprekker.... Hva er sikre tegn på at noe mer enn felgen har fått seg enn smell??!! Virket som bilen gikk beint og sånn, untatt at felgen var veldig skeiv og gikk vinglete.... NERVØS"!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 kan hende bærebroen bak på den siden du kresjet har fått d. mest sannsynlig vist d var en bra kakk. vanskelig med sikre tgn uten 4hjuls kontroll da men du kan jo kanse se om d er litt skeivt når du setter på en ny felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 sett på ny felg og ut å teste. kjør en plass du kan ha litt fart da. så merker du nok vist det oe noe galt. sjekk under biler at alt ser bra ut før nevnte tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 sett på ny felg og ut å teste. kjør en plass du kan ha litt fart da. så merker du nok vist det oe noe galt. Tror jeg ville begynt med liten fart heller. I tilfelle noe var galt, på ein måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Smelte også felgen i en kant med den gamle E-30'en min, å da gikk det bare en liten uke, så begynte bakakslingen å lage ulyder, å måtte skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 en kompis av meg hadde en bmw før, forstilling var ødelagt på den, hvis du tok rattet i rett retning, så gikk den mot høyre side, så en dag snurra han litt, og traff venstre foran på en fortauskante i 40-50kmt, resultatet, forstillingen ble bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 ha ha ha... flakks da med andre ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 personlig hadde jeg vel begynt med å kjøre bilen opp på bukk og tatt en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Vi ser imorgen, kjøpte felger av en kar på forumet her...tester imorgen og ser...blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Funka fjell d...alt var som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå