Gå til innhold

Hvilken bil har du mest lyst på?


 Share

Anbefalte innlegg

Bugatti.Veyron.2.jpg

2002%20Bugatti.JPG

Ser vel egentlig slik ut... Den over var vel et spionbilde av noe som kanskje kommer..

Bilen ble nemlig vist for første gang i Genève i 2002 og en produksjonsmodell skulle være på plass året etter. Det skjedde ikke. Nå virker det imidlertid som om motgangen er i ferd med å forsvinne og at Volkswagen har lagt på mer trykk for å få bilen klar. (spionbildene :wink: )

Her loves det en toppfart på 406 kilometer i timen og en akselerasjon fra 0 til 300 kilometer i timen på 14 sekunder. Disse gode tallene blir levert av en kjempestor 16 sylindret motor med 8-liters slagvolum og fire turboladere. Effekten skal skal være 1.001 hestekrefter og dreiemomentet er 1.250 newtonmeter. Effekten går gjennom en syvtrinns DSG-kasse og videre ut til alle fire hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo atskillig bedre! tar seg jo litt bedre ut under noen cm med bonevåks :) men Aston´n ligger fremdeles et hakk over, etter min smak!

Men noen hadde parkert den i garasjen min og sagt værsågod, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt altfor sur nei!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel egentlig slik ut... Den over var vel et spionbilde av noe som kanskje kommer..

Spionbilde fra vinterstesting i Sverige, derav de brutale ekstralysene som ga den et lite rally-stuk.

Bilen ble nemlig vist for første gang i Genève i 2002

Jeg så denne bilen live på Frankfurt-utstillingen i 2001!

Loke: Ja, det er firehjulstrekk på den. Om det er Audis Quattro-system eller VWs 4matic vet jeg ikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...